مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: با به صدا درآمدن زنگ زلزله دانش‌آموزان آموخته‌های خود را در مورد ایمنی در برابر زلزله به صورت عملی به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۹۱۹۵۶۵۰
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرگزرای بسیج از لرستان، صارم رضایی امروز  در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مانور زلزله در مدارس اظهار داشت: با به صدا درآمدن زنگ زلزله دانش‌آموزان آموخته‌های خود را در مورد ایمنی در برابر زلزله به صورت عملی به نمایش گذاشتند و نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر، آتش‌نشانی، فوریت‌های پزشکی، انتظامی، آب، برق و فاضلاب در نخستین لحظات بروز زلزله فرضی در محل حاضر شدند و نسبت به برقراری کمربند حفاظتی و امدادی مجروحان اقدام کردند.

وی تصریح کرد: با انجام آموزش‌های لازم و افزایش دانش مدیریت جامعه بحران، باید آمادگی مقابله، بازسازی و بازتوانی را در حوادث و بلایای طبیعی احتمالی داشته باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان تصریح کرد: مدیریت صحیح بحران در حوادث و بلایای طبیعی موجب کاهش خسارت‌ها و حفاظت از جان انسان‌ها می‌شود، با آموزش‌های مستمر و مانورهای آموزشی و پیشگیری برای مقابله با بحران و حوادث غیر مترقبه، مردم شرایط وقوع حوادث طبیعی احتمالی را احساس کنند.

رضایی برلزوم داشتن آمادگی همه دستگاه‌ها در برابر حوادث طبیعی تاکید کرد و ادامه داد: هر فرد به عنوان سرپرست و یا عضوی از خانواده می‌تواند با فراگیری توصیه‌های ایمنی و عمل به آنها جان خود و اطرافیان را در برابر خطرات ناشی از زلزله حفظ کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات