خبرگزاری بسیج: مسابقه کتابخوانی «قهرمان» از کتاب سرباز کوچک امام (ره)، ششم آذرماه و همزمان با هفته گرامیداشت بسیج در چارچوب ویژه برنامه های ترویج کتابخوانی در شهرستان ری برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۵۶۶۵
|
۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری،باقر صمدی مسئول حوزه فرهنگی اجتماعی شهرداری باقرشهر در این خصوص گفت: فراخوان این مسابقه از هفته دفاع مقدس منتشر شد و در یک بازه زمانی یک ماهه (تا 30 مهر) شرکت کنندگان فرصت ثبت نام در یکی از مراکز فرهنگی و کتابخانه های سطح باقرشهر را داشتند که بر این اساس 429 نفر ثبت نام و کتاب دریافت و سپس در20 آبانماه سال جاری در آزمون حضوری شرکت کردند.

وی گفت: به علت منابع محدود تنها 500 جلد کتاب تهیه و به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار گرفته بود.

در مراسم اختتامیه که مهدی طحانیان اسیر 13 ساله ای که کتاب سربازکوچک امام بر اساس خاطرات وی نوشته شده، فاطمه دوست کامی نویسنده کتاب یادشده، امام جمعه باقرشهر و تنی چند از مسئولان حضور داشتند، از مهدی طحانیان بخاطر رشادتها و حماسه آفرینی های وی در میادین جنگ و اسارت و همچنین از فاطمه دوست کامی بخاطر قلم شیوا و توانمندی در انتقال روحیه حماسه و شهادت طلبی تجلیل شد.

سپس به 15 تن از شرکت کنندگان در مسابقه کتابخوانی که حائز رتبه برتر شده بودند، لوح تقدیر و هدیه نقدی اهدا شد.

در حاشیه این مراسم که به همت شهرداری باقرشهر سامان یافت، از کتاب" آموزش ضمن خدمت در سازمان ها" اثر احد هوشمند رونمائی شد.

 

ارسال نظرات