رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی با حضور در دو واحد صنعتی، به مدیر و کارکنان آن کتاب اهدا کرد.
کد خبر: ۹۱۹۵۶۶۶
|
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲

به گزارش سپاه خبرخبرگزاری بسیج  به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، «سید حسن صفوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در این باره گفت: شهرستان ری در حوزه کتاب و کتابخوانی دارای موقعیت خوبی در کشور است و با همکاری تمامی مسئولان، صنوف و مردم می توان عنوان پایتخت کتاب را در سال آینده برای شهرستان ری به ارمغان آورد.

وی افزود: صنعتگران به عنوان نیروی محرکه اقتصاد کشور، نقش مهمی در آبادانی و خودکفایی کشور دارند و از پیشگامان عرصه مبارزه با تحریم های ظالمانه به شمار می روند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری خاطر نشان کرد: ایجاد کتابخانه دیواری در واحد های صنفی برای بالا بردن سطح معلومات صنعتگران و مراجعان واحد های صنفی، عنوان طرحی است که در سال آینده در به اجرا در خواهد آمد.

وی گفت: در این راستا تفاهم نامه کتابخوانی با خانه اصناف شهرستان ری منعقد شده که در سال آینده این طرح تمامی صنوف را در بر خواهد گرفت.

گفتنی است، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در راستای احراز عنوان پایتخت کتاب ایران، اقدامات گسترده ای را آغاز کرده که اهدای کتاب به صنوف و ایجاد کتابخانه دیواری یکی از برنامه های شاخص آن است.

ارسال نظرات