خبرهای داغ:
با حضور خانواده سرداران شهید؛

آلبوم صوتی سرداران شهید آذربایجان رونمایی شد

آلبوم فاخر صوتی سرداران شهید آذربایجان، شهیدان مهدی و حمید باکری، علی تجلایی، حسن شفیع زاده و مرتضی یاغچیان با حضور اصحاب فرهنگ و خانواده های این شهیدان در تبریز رونمایی شد.
کد خبر: ۹۱۹۵۶۸۳
|
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آلبوم فاخر صوتی سرداران شهید آذربایجان، شهیدان مهدی و حمید باکری، علی تجلایی، حسن شفیع زاده و مرتضی یاغچیان با حضور اصحاب فرهنگ و خانواده های این شهیدان در تبریز رونمایی شد. 

این آلبوم صوتی شامل ۶ قطعه در حدود ۲۱ دقیقه با نام های «وطن قهرمانلاری»، «سرباز سرافراز»، «گول لو بلم»، «شهادت خونچاسی»، «قانلی سوسنگرد»، «جنت کوپروسی» به ترتیب به خوانندگی «اسفندیار قره باغی» و کروه کر، «محمدرضا جدیری»، «رامین غزنوی»، «محمدرضا جدیری»، «یاشار جوادپور» و «محمدرضا جدیری» رونمایی شد.

بیش از ۲۰ شاعر، آهنگساز، تنظیم کننده، خواننده، صدابردار، ناظر ضبط، مسئول ضبط، میکس و مسترینگ، مدیر تولید و تهیه کننده در ساخت این آلبوم صوتی مشارکت داشته اند و توسط انجمن موسیقی و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما و بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی به مرحله رونمایی رسید.

در آلبوم صوتی سرداران شهید آذربایجان، شاهرخ پناهی فرد به عنوان مدیر تولید، آهنگساز و تنظیم کننده، سعید بذلی(شاعر)، مهداد کرباسی(آهنگساز)، ایوب شهبازی(شاعر)، غلامرضا میرزاده(آهنگساز)، محمد رنجبر و علی شهودی(شاعر)، نوید شاه بیگی (عوامل و ناضر ضبط) به ایفای نقش پرداخته اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار