فرمانده سپاه‌ روح‌الله گفت: تحریم‌های اقتصادی برای ملت ایران یک فرصت طلایی برای خودکفایی و رونق تولید است که باید با مدیریت جهادی و بهره‌برداری از تمامی زیرساخت‌های کشور نسبت به این مهم اقدام و توطئه دشمنان را خنثی کرد.
کد خبر: ۹۱۹۵۷۰۴
|
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سرتیپ‌دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه‌ روح‌الله استان مرکزی روز شنبه در آیین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه اراک گفت: انقلاب اسلامی ایران ابتدا با هدایت‌های حکیمانه امام راحل و سپس با مقام معظم رهبری هر روز پله‌های ترقی را یکی پس از دیگر طی کرده و اکنون در اوج قدرت قرار دارد.

وی افزود: وجود مقام معظم‌رهبری عامل وحدت و یکپارچگی ملت ایران است و هدایت‌های حکیمانه معظم‌له در تمامی شرایط ۴۰ سال گذشته راهگشا بوده و ملت ایران نیز قدر چنین رهبری مقتدر و باصلابت را می‌داند و با تمام وجود از ایشان مقابل توطئه‌های دشمنان صیانت می‌کند.

فرمانده سپاه‌ روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت:  آرمان‌های بزرگ از جمله تشکیل تمدن اسلامی و برخورداری از مردم قدرشناس و بزرگ از دیگر عوامل اقتدار نظام اسلامی است، چرا که ملت ایران در طول ۴۰ سال گذشته همواره از آرمان‌های انقلاب اسلامی صیانت کرده و در این راه شهدای بسیاری نیز تقدیم کرده است.

وی بیان کرد: براساس آموزه‌های دین مبین اسلامی، آسایش و آرامش با عبور از تنگناها حاصل می‌شود و ملت ایران از این تنگناها هراسی ندارد و حتی از جان خود نیز می‌گذرد تا نظام اسلامی به شرایط مطلوب دست پیدا کند.  

وی ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی با استفاده از جنگ روانی از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و تحریم اقتصادی سعی در تضعیف نظام اسلامی دارند و مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی باید نسبت به این توطئه‌های دشمنان آگاهی لازم را داشته باشند.

کریمی تصریح کرد: تحریم‌های اقتصادی برای ملت ایران یک فرصت طلایی برای خودکفایی و رونق تولید است که باید با مدیریت جهادی و بهره‌برداری از تمامی زیرساخت‌های کشور نسبت به این مهم اقدام و توطئه دشمنان را خنثی کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شرایط کنونی کشورمان حساس است و اگر در سال‌های گذشته دشمنان نظام اسلامی به طور غیرمستقیم با ما مبارزه می‌کردند، امروز با تمام توان خود و به طور مستقیم علیه ملت ایران توطئه می‌کنند، بنابراین آحاد جامعه به خصوص نیروهای نظامی و انتظامی باید هموراه گوش به فرمان ولی فقیه باشند و در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی، ناامیدی را به خود راه ندهند.

در این آیین حجت‌الاسلام «محمود براتی‌ زاده» به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک معرفی و از زحمات حجت الاسلام «ماشاالله عبدی» تقدیر شد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات