سرهنگ حمید دامغانی گفت: قدرت انقلاب اسلامی هر روز در حال افزایش است که این قدرت همچون خاری در چشم دشمنان اسلام است
کد خبر: ۹۱۹۵۷۶۱
|
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) در جمع رزمندگان تیپ ۱۲ قائم (عج) با اشاره بر اغتشاشات اخیر اظهار کرد: برای چندمین بار دست پلید دشمنان انقلاب برای مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی نمایان شد.
فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به طراحی‌های دشمن در سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: هر روز قدرت انقلاب و اسلام بیش از پیش نمایان می‌شود و این خاری در چشم دشمنان اسلام است.
وی افزود: طراحی‌های اخیر دشمن نشانگر تغییر نقشه‌های آن‌ها و سرمایه گذاری بر روی مسائلی، چون فضای مجازی و تحریک بخش‌هایی از جامعه تغییر کرده است؛ لذا ما هم آمادگی هایمان را با تغییر نقشه دشمن چند برابر کرده ایم تا بتوانیم در برابر این همه خباثت با تمام توان ایستادگی کنیم و ایران عزیز را از لوث وجود عمال و افکار پلید دشمنان پاک کنیم.
حمید دامغانی در ادامه آمادگی سپاه قائم آل محمد عجل الله را در سطح خوبی ارزیابی کرده و خاطر نشان کرد: ما برای پاسداری از ایران اسلامی تا پای جان و تا آخرین قطره خون مقاومت خواهیم کرد؛ دشمنان بدانند از ولایت فقیه و استقلال و آزادی که انقلاب اسلامی به ما عطا کرده است ذره‌ای کوتاه نخواهیم آمد و تا تحقق انقلاب جهانی حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف، چون کوه خواهیم ایستاد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها