صبح امروزمسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر به همراه مسئولین قسمتهای نمایندگی از حوزهای مقاومت شهدای هسته ای، کربلا و کوثربا فرمانده حوزه و تعدای از بسیجیان حوزه دیدار و گفت و گو کردند. در این برنامه با بسیجیان پایگاهها صحبت کرده و از مشکلات و پیشنهادات آنها در بسیج سؤال نمودند.
کد خبر: ۹۱۹۵۷۹۰
|
۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبر گزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام شاد مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر در جمع بسیجیان حوزه مقاومت بسیج گفت: بسیج جایگاه بزرگ و وسیعی دارد که خدمت در نهاد مقدس بسیج خدمتی الهی است و برکاتی دارد که موجب آرامش و آسایش جامعه می شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر ضمن قدردانی از زحمات فرماندهان در هفته بسیج، اظهار کرد: هر امری که خداوند برای ما قرار داده است باید در مقابل آن امر تسلیم باشیم چون به صلاح و خیر ما هست. واین نوع نگاه رحمت است و پله ای به سوی ترقی و رشد می باشد.

وی افزود: اعتماد به خدا سرمایه ای گراسنگ  است برای کسانی که می خواهند در مسیر خدا حرکت و تعالی پیدا کنندو قطعا زحمات خالصانه شما از دید خداوند پنهان نخواهد ماند.

شاد خاطر نشان شد: ما امروز خوشحالیم که در بین شما بسیجیان هستیم ، هدف ما از این سرکشی و دیدار قدر دانی از شما بسیجیان و همچنین هم فکری در جهت پیش برد اهداف و برنامه های بسیج هست.

وی با بیان اینکه امروز دشمن به جایگاه و نقش بسیج حساس شده است عنوان کرد: با وجود مردمی بودن این جایگاه ما باید تمام تلاش خود را در انجام ماموریت های موجود به کار ببندیم تا خیالاتی که دشمن در سر دارد نقش بر آب شود.

در ادامه نیز فرماندهان و مدیران عقیدتی و نظارت حوزه های مقاومت ماموریت های بسیج را در پایگاه ها و مساجد تشریح کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها