خبرهای داغ:
مسئول بسیج کارمندی سپاه ملکان:

شهدای بسیجی بهترین درک را از اهداف انقلاب داشتند

مسئول بسیج کارمندی سپاه ملکان در دیدار با خانواده شهید «مردعلی حسین زاده» و «بلود نصیرپور» گفت: شهدا در سن نوجوانی به عنوان بسیجی بهترین درک را از اهداف انقلاب اسلامی و حفاظت از دستاوردهای آن داشتند.
کد خبر: ۹۱۹۵۷۹۳
|
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربايجان شرقی، صمدی در این دیدار افزود: عزت و اقتدار نظام اسلامی ایران برگرفته از خون شهدا و ایثارگران است و با گرامیداشت هفته بسیج و صدور فرمان امام (ره) بر تشکیل بسیج بیست میلیونی در واقع ایثار و جانفشانی شهدا و ایثارگران بسیجی را ارج می نهیم.
وی  ادامه داد: این شهدا و ایثارگران بودند که در دوران دفاع مقدس به حدی از بلوغ فکری و عقیدتی رسیدند که جان خود را در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا کردند تا این انقلاب بتواند با ریشه های قوی ادامه حیات داده و در دنیا به اقتدار و عزت برسد.
صمدی اضافه کرد: شهدا در سن نوجوانی به عنوان بسیجی بهترین درک را از اهداف انقلاب اسلامی و حفاظت از دستاوردهای آن داشتند و در این راه با ایثارگری و شهادت خود به دنیا و استکبار فهماندند که جوانان این کشور نمی گذارند دشمن به اهداف پلید خود برسد.
دیانتی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مکان نیز در این دیدار افزود: شهدا سرمایه های معنوی کشور محسوب می شوند و این نظام اسلامی ایران با خون هزاران شهید شکل گرفته است و همیشه باید یادشان گرامی و زنده نگه داشته شود.
بسیجی شهید «مردعلی حسین زاده» در 1365 و بسیجی شهید «بلود نصیرپور» در 1362 به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها