طرح بازدید تخصصی رایگان خودرو با همت اتحادیه تعمیرکاران اتومبیل وصنوف وابسته ،پایگاه بسیج شهیدان خاکی فیروز(میرزایی ،عباسی ) وحوزه بسیج اصناف شهید همت فردیس و با حضور رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت ، اتاق اصناف ، فرمانده بسیج اصناف وبرخی از مسئولین به مناسبت هفته بسیج در بلوار اماخمینی (ره)(بلوار تندرستی ) برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۵۸۰۳
|
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، قارلقی رئیس اداره " صمت " در خصوص اجرای طرح بازدید تخصصی رایگان خودرو در فردیس عنوان کرد : این طرح با همت وهمکاری اتحادیه تعمیرکاران اتومبیل وصنوف وابسته ،پایگاه بسیج شهیدان خاکی فیروز(میرزایی ،عباسی ) وحوزه بسیج اصناف شهید همت فردیس ، اداره صنعت ،معدن و تجارت ، اتاق اصناف ، بسیج اصناف در بلوار اماخمینی (ره)(بلوار تندرستی ) برگزار شد.


نظری نیا رئیس اتاق اصناف شهرستان فردیس با اشاره به اینکه در رأس مأموریت های بسیج ، ستیز با جهانخواران و به ویژه دشمن اصلی این انقلاب و امریکاست. عنوان کرد : در طول ۸ سال دفاع مقدس، بسیج آن چنان ظاهر شد که دشمنان اعتراف کردند که قدرتی که در بسیج نهفته، توان مقابله با آن را ندارند و امروز نیز بسیجانی در عرصه سازندگی وکارآمد بطور چشمگیری فعال هستند وطرح بازدید تخصصی رایگان خودرو نیز یکی از مآموریت های بسیج اصناف می باشد که امروز به اجرا در آمد.


کولیوند فرمانده بسیج اصناق شهرستان فردیس در این مورد بیان کرد : در راستای مآموریت های انجام شده بسیج اصناف به مناسبت هفته وحدت وهفته بسیج طرح بازدید تخصصی رایگان خودرو نیز همچون سالهای گذشته با همکاری اتحادیه تعمرکاران وجمعی ازبسیجیان تعمیر کار درراستای مآموریت بسیج " طرح بازدید تخصصی رایگان خودرو " انحام شد که از استقبال خوبی برخوردار بود.


محرم مهدیلو فرمانده پایگاه شهید خاکی فیروز صنف تعمیرکاران شهرستان فردیس ,ومسئول برگزاری طرح بازدید تخصصی رایگان خودرو در این خصوص عنوان کرد : این طرح که با همت جمعی از بسیجیان اتحادیه تعمیرکاران وصنوف وابسته برگزار شد و سعی کردیم تا معایب سطحی خودورها به صورت رایگان تعمیرکنیم و همچنین به شهروندان عزیز اعلام شدکه جهت تعمیر اساسی به مناسبت هفته بسیج در کارگاه های مربوطه با تخفیف ویژه ای کار انجام خواهد شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها