خبرهای داغ:
در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود بر تشکیل ستاد فرماندهی جنگ نرم تاکید و توجه به توقع جامعه جوان از مسئولین برای برنامه‌ریزی دقیق کارها تاکید شد.
کد خبر: ۹۱۹۵۸۳۳
|
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود به میزبانی مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: جامعه جوان از ما توقع برنامه ریزی موفق دارد و ما هنوز انتظارات آن‌ها را برآورده نکرده ایم.
وی ادامه داد: فضای مجازی ابزار جنگ نرم دشمن است، آسیب‌های این فضا برای خانواده‌ها و همچنین فرصت‌های آن به طور دقیق شناسایی شود.
معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود در این نشست با اشاره به اینکه جنگ اقتصادی اکنون جایگزین جنگ نظامی و فرهنگی شده است؛ بر اجرای خواست مقام معظم رهبری برای رونق تولید و جهاد اقتصادی تأکید کرد.
نادر فخری؛ پیش بینی و پیشگیری را ویژگی امنیت نرم و ابزار مقابله با جنگ نرم دشمن دانسته و پیشنهاد داد: ستاد فرماندهی جنگ نرم در شورای فرهنگ عمومی تأسیس شود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود افزود:شاهرود جزو شهر‌هایی است که فضای مجازی در آن فعال است و یکی از پیشنهاد‌ها برای حفظ سلامت و امنیت این فضا، شناسنامه دار کردن فعالین کانال و سایت‌های فضای مجازی است.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم با تجلیل از فرهنگ غنی و عمیق شاهرود گفت: در اعتراضات اخیر؛ خوشبختانه هیچ اغتشاش و آشوبی در استان و شاهرود شاهد نبودیم و این به دلیل فرهنگ عمیق و غنی مردم استان و شاهرود می‌باشد.
رضا مهدیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود با اعلام اینکه از شاهرود در آمار عملکردی شورا‌های سطح کشور، به عنوان تنها شهر استان و جزو منظم‌ترین شهر‌های کشور در برگزاری منظم این نشست‌ها انتخاب و تقدیر شده است.
گفتنی است در این نشست از دو تن از کتابداران منتخب کشور در مراسم " هفته کتاب " که در استان یزد برگزار شد توسط امام جمعه شاهرود تقدیر شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها