پرداخت7700 میلیون ریال تسهیلات برای مشاغل خانگی صنایع دستی استان مرکزی

معاون صنایع‌ دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از پرداخت 7700 میلیون ریال تسهیلات برای مشاغل خانگی مستقل در سال جاری در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۵۸۷۰
|
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ کاظمی معاون صنایع دستی در تکمیل این خبر گفت: این تسهیلات برای حمایت از تولیدات صنایع‌دستی و تحقق شعار سال به 77 نفر از فعالان رشته‌های مختلف صنایع‌دستی در تمامی شهرستان‌های استان پرداخت شده است و در سال رونق تولید اشتغال‌زایی در حوزه صنایع دستی با جدیت حمایت می‌شود.

وی افزود: معرفی این هنرمندان به بانکهای رفاه و توسعه تعاون از محل توزیع اعتبارات قرض الحسنه با تسهیلات کم بهره بوده است. که برای هر کارگاه خانگی مبلغ 100 میلیون ریال در نظر گرفته شده است که در حال پرداخت به معرفی شدگان از سوی این اداره کل می باشند.

معاون صنایع‌ دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی با اشاره به اینکه مشاغل خانگی می‌تواند با تسهیلات اندک فرصت شغلی برای متقاضی فراهم کند، افزود: امیدواریم با حمایت‌های انجام شده از تولیدات صنایع‌دستی استان و معرفی این محصولات در نمایشگاه‌های استانی و ملی، تعداد افراد شاغل به کار در این حوزه تا پایان سال افزایش پیدا کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار