خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه حوادث اخیر نیز برنامه‌ریزی شده و با هدف براندازی نظام بود، گفت: دشمن از هر حرکت و واکنشی در ایران اسلامی برای ایجاد تفرقه استفاده می‌کند تا هدف 40 ساله خود را که نابودی نظام اسلامی است محقق کند.
کد خبر: ۹۱۹۵۹۳۳
|
۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳

دشمن از هر حرکت و واکنشی در ایران اسلامی برای ایجاد تفرقه استفاده می‌کندبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، محمود قاسمی در جمع ائمه جماعات شهرستان رزن ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج حزب الله است و آمریکای جهان‌خوار و دولت‌های مرتجع منطقه و گروه‌های افراطی حزب شیطان هستند و تا وقتی حزب شیطان نابود نشده کار بسیج تمام نمی‌شود.

وی بیان کرد: بسیج از روزهای آغازین انقلاب در ایجاد امنیت در شهرها و روستاها و فتنه‌های مختلف در گوشه گوشه کشور حضور داشته و اثرگذار بود.

این کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: در زمان جنگ نیز کم هزینه‌ترین و کارآمدترین نیرو، بسیج بود که جانفشانی‌ها و رشادت‌های بسیاری از خود نشان داد و بعد از جنگ هر جایی در نظام گره افتاد این گره‌ها به دست بسیجیان باز شدند.

وی گفت: ما کشور فقیری نیستیم بلکه کشور چهار فصل و منابع زیرزمینی غنی داریم، فقط مردم و مسئولین باید دست در دست هم دهند تا ایران را به اوج قدرت جهانی برسانند واین امر محقق نمی‌شود مگر با مسئولینی که روحیه بسیجی را سرلوحه کار خود قرار داده و در راه آبادانی و رفع مشکلات همچون بسیجیان خستگی‌ناپذیر و با روحیه انقلابی کار کنند.

قاسمی با بیان اینکه حوادث اخیر نیز برنامه‌ریزی شده و با هدف براندازی نظام بود، عنوان کرد: دشمن از هر حرکت و واکنشی در ایران اسلامی برای ایجاد تفرقه استفاده می‌کند تا هدف 40 ساله خود را که نابودی نظام اسلامی است محقق کند که با حضور مردم و بسیجیان همیشه در صحنه دشمنان این آرزو را یکی پس از دیگری با خود به گور می‌برند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات