خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:
جانشین فرمانده سپاه آذربایجان شرقی بسیج را نماد ایستادگی و مقاومت عنوان و بیان کرد: بسیجی یعنی حضرت علی که تمام وجودش را وقف اسلام کرد و امروز هم بسیجیان ما نمونه بارز آن حضرت هستند که در جنگ تمام عیار هشت سال تحمیلی با توکل به خدا و مقاومت شاهد چنین موفقیت هایی در جنگ شدند.
کد خبر: ۹۱۹۵۹۴۸
|
۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلیزاده در آیین رونمایی از کتاب صوتی شهبد مدافع حرم وحید فرهنگی والا،  اقتدار جمهوری اسلامی ایران را مدیون خداوند ولایت فقیه ، شهدا و مردم دانست.

وی گفت: رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس با تبعیت از ولایت فقیه خط مستقیم خود را انتخاب کردند و عامل موفقیت خودشان را همین مسله میدانند .

سردار عباسقلی زاده بسیج را نماد ایستادگی و مقاومت عنوان و بیان کرد: بسیجی یعنی حضرت علی که تمام وجودش را وقف اسلام کرد و امروز هم بسیجیان ما نمونه بارز آن حضرت هستند که در جنگ تمام عیار هشت سال تحمیلی با توکل به خدا و مقاومت شاهد چنین موفقیتهایی در جنگ شدند.

وی همچنین همه آحاد ملت ایران را به انسجام در همه زمینه ها فراخواند و افزود: ما باید انسجام و هم افزایی خودمان را بیشتر ازاین بکنیم این امدادهای غیبی در چهل سال در تمامی صحنه ها و بحران های انقلاب و دوران دفاع مقدس و فتنه های داخلی همه زنگ هشدار بودند که ما انسجام  و وحدت خود را حفظ کنیم.

ارسال نظرات