خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان:
سرهنگ پاسدار محمدحسن سلامی گفت : مهندسین ما در تمامی صحنه های دفاع مقدس و حتی بعد از آن در ساخت و ساز ها و مرمت ها نقش بسزایی داشتند.
کد خبر: ۹۱۹۵۹۹۹
|
۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶

به گزارش سرویس بسیج مهندسین خبرگزاری بسیج از سمنان،  به همت سازمان بسیج مهندسین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نشست بصیرتی با عنوان 40سالگی بسیج با سخنرانی سرهنگ پاسدار محمدحسن سلامی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان در سالن آمفی تاتر مجموعه فرهنگی باغ موزه دفاع مقدس سمنان برگزار شد.
در این جلسه سرهنگ پاسدار محمدحسن سلامی از نقش بسیار پررنگ مهندسین در دفاع مقدس یاد کرد و گفت : مهندسین ما در تمامی صحنه های دفاع مقدس و حتی بعد از آن در ساخت و ساز ها و مرمت ها نقش بسزایی داشتند.
وی همچنین مطالبی در مورد حوادث چند ساله اخیر و بخصوص آشوب های چند روز اخیر بیان کرد و افزود : در تمامی این صحنه ها این نقش بسیجیان و مردم ولایی و با بصیرت بود که نگذاشت خدشه ای به این انقلاب و نظام وارد شود.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان با اشاره به اینکه در تمامی صحنه های 40سال گذشته خط مردم و بسیجیان از آشوب گران، اغتشاشگران و فتنه گران جدا بوده است افزود : مادامی که مردم و بسیجیان فهیم و بصیر گوش به کلام و فرامین ولی فقیه باشند هیچگاه در دام هیچ توطئه و فتنه ای نخواهند افتاد.
گفتنی است، در ادامه این مراسم مهندس بوجاری صفت و مهندس نقاشیان از مهندسین طراحی و معماری این پروژه درخصوص جانمایی و فضاهای پارک موزه مطالبی را عنوان و سپس بازدیدی از کل باغ موزه انجام شد.
در انتها نیز تمامی حضار ضمن حضور در گزار شهید گمنام آرمیده در این مجموعه با عطرافشانی مزار و تقدیم چند شاخه گل و ذکر فاتحه یاد و خاطره تمامی شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها