نماینده ولی فقیه در استان گفت:شهدا و ایثارگران سند مظلومیت و افتخار ایران اسلامی هستند و باید همه نسل ها با دستاوردها و اهداف شهدا انس و پیوندی عمیق و ناگسستنی داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۹۶۰۱۲
|
۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین" اله نور کریمی تبار"،امام جمعه ایلام در یادواره گرامیداشت سردار شهید حاج یادگار امیدی گفت: کشتن فرمانده ارشد گروه فرسان از عهده و توان هر کسی جز شهید امیدی خارج بود و درگیری های مداوم با این گروه در نهایت منجر به شهادت این شهید گرانقدر شد.

وی اظهار کرد: شهید یادگار با درایت و تیزبینی بالایی که داشت مسوول اطلاعات عملیات تیپ 11 سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام شد و همواره در نبردها و عملیات ها با کمترین تلفات نیروی خودی، بیشترین و سهمگین ترین ضربه ها را به دشمن وارد می کرد.

امام جمعه ایلام افزود: حاج یادگار همواره به دنبال کسب روزی حلال بود و در کنار تلاش و کار از مبارزه شجاعانه بر علیه ساواک ترسی نداشت و بعد از شروع جنگ تحمیلی نیز با ترک همسر و فرزند و مال دنیا به جبهه های حق علیه باطل شتافت.

حجت الاسلام کریمی تبار دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی را از مهمترین و با ارزش ترین گذشته های ایران اسلامی خواند و اضافه کرد: همه شهدا ستارگان هدایت و به نوعی منتخب و برگزیده خداوند محسوب می شوند اما برخی از شهدا چون شهید حاج یادگار به عنوان شهدای شاخص و چهره های ماندگار الگویی واقعی از انسانیت، شجاعت، ایثار، بی باکی و تهور برای نسل جوان و نوجوان هستند که باید نسل جدید برای یافتن مسیر درست زندگی آنها را الگوی خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه شهدای گرانقدر از جمله شهید یادگار امیدی چراغی پرفروغ و تابنده بر سر مسیر نسل کنونی و آیندگان هستند، افزود: تمام تلاش دشمن در جنگ نرم، جدا کردن جوانان و نوجوانان نسل کنونی از پیشینه و گذشته پرافتخار خود از جمله شهدا و دفاع مقدس است.

وی یادآور شد: نفوذ در بین اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان، نوجوانان و مسوولان از حربه های دشمن برای بی هویت کردن نسل کنونی از گذشته پرافتخار این کشور است.

وی تاکید کرد: شهدا و ایثارگران سند مظلومیت و افتخار ایران اسلامی هستند و باید همه نسل ها با دستاوردها و اهداف شهدا انس و پیوندی عمیق و ناگسستنی داشته باشند و با تاسی از شهدا و حرکت در مسیر آنها ایران اسلامی از برهه های حساس به سلامت عبور کند و مسوولان نیز باید همواره به مناسبت های مختلف با برگزاری یادواره های مختلف عطر و نام شهدا را در سطح جامعه عطرآگین کنند.

ارسال نظرات