مجمع عالی بسیج کارمندان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با حضور مدیران کل ادارات ، روسای دستگاه های اجرایی ، فرماندهان محترم حوزه های تابعه ، مربیان صالحین و اعضاء هیئت اندیشه ورز استان و نواحی به میزبانی پایگاه شهدای استانداری در محل سالن جلسات استانداری برگزار گردید .
کد خبر: ۹۱۹۶۰۱۸
|
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹

به گزارش سرویس بسیج کارمندان خبرگزاری بسیج استان کرمانشاه : مجمع عالی بسیج کارمندان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با حضور مدیران کل ادارات ، روسای دستگاه های اجرایی ، فرماندهان محترم حوزه های تابعه ، مربیان صالحین و اعضاء هیئت اندیشه ورز استان و نواحی به میزبانی پایگاه شهدای استانداری در تاریخ : 09/09/1398 در محل سالن جلسات استانداری برگزار گردید .

در این مراسم پس از تلاوت قرآن کریم و نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی و پخش کلیپی از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت بسیج و فرهنگ و تفکر بسیجی در ادارات و دستگاه های اجرایی ، ابتدا سرهنگ پاسدار برزو شریفی مسئول سازمان بسیج کارمندان استان ضمن عرض خیر مقدم به حضار ، به تشریح و تبیین برگزاری مجمع پرداختند . وی هم افزایی و هم اندیشی مدیران ادارات را در برگزاری میز خدمت و اردوهای جهادی یکروزه در نهضت خدمات رسانی به مناطق محروم و حاشیه شهرها ،تکریم ارباب رجوع ، حمایت از کالای ایرانی ، مباحث مربوط به امر به معروف و نهی از منکر ، ارتقاء وجدان کاری و بررسی و ارائه راهکارهای حل مشکلات و معضلات در جامعه کارمندی و تحقق منویات مقام معظم رهبری و همچنین برنامه ریزی برای توسعه استان را از مهم ترین مسائل مورد بررسی در هیئت های اندیشه ورز عنوان نمودند که مورد بررسی قرار گرفت .

در ادامه مراسم  جعفر همتی بازرس ویژه و مشاور ارشد استاندار در امور اجرایی فرمودند : راه برون رفت از مشکلات کنونی کشور خدمات رسانی خوب ، تکریم ارباب رجوع و اقتصاد مقاومتی است و بر فرهنگ و تفکر بسیجی ، جهادی و انقلابی تاکید داشتند . وی در ادامه به تشریح و تبیین ویژگیهای بسیجیان از دیدگاه مقام معظم رهبری پرداختند و صداقت ، ایثار و از خود گذشتگی ، ولایت مداری ، تواضع و فروتنی و آمادگی لازم در مقابل هرنوع توطئه و تحریم ها را از مهم ترین ویژگی های یک فرد بسیجی عنوان نمودند و بر آمادگی مجموعه استانداری برای کمک و هم افزایی به هرنوع ماموریت بسیج کارمندان استان تاکید داشتند .

سپس در ادامه سردار ریحانی فرمانده محترم سپاه استان فرمودند : دلیل دشمنی نظام استکبار با نظام جمهوری اسلامی تنها و تنها وجود دین است ایشان در ادامه فرمودند : امام (ره) بسیج را در تراز جهانی دید نه در سطح کشور و منطقه ، و هدف آن را دفاع از دین خدا و محوریت اسلام میدانست . تفکر بسیجی جهان را ترسانده و به الگویی برای دیگر کشورهای منطقه شده . داشتن روحیه مقاومت ، ایمان و اعتقاد باید در بسیجیان تقویت شود تا بتوانیم به آن هدف والایی که در اندیشه های امام (ره ) و مقام معظم رهبری می باشد برسیم .

ایشان در ادامه در مورد بسیج کارمندان افزود : بسیج ادارات باید روحیه سخت و نیمه سخت خود را حفظ کند . حضور بسیجیان در ادارات باعث شد که در اغتشاشات اخیر آسیبی به ادارات استان وارد نشود .ایشان در ادامه یکی از راه های خدمت به مردم را میز خدمت می دانستند و فرمودند باید برنامه میزهای خدمت در ادارات تقویت شود و به شکل و بهتری ادامه داده شود تا بتوانیم مردم را نسبت به نظام و انقلاب راضی نگه داریم .

سپس در ادامه برادر الهی تبار مدیر سیاسی و امنیتی استانداری فرمودند : تشکیل بسیج توسط امام خیرات و برکات زیادی برای نظام و انقلاب داشت که در زمان تاسیس آن به ذهن کسی خطور نمیکرد . دشمنان با شیوه های مختلف با ملت ما از جنگ نظامی گرفته تا تهدیدات و تحریم ها و ترورها مبارزه کردند ولی ملت ما با درسی از امام (ره) و مقام معظم رهبری آموخته بودند ایستادگی کردند ، و با استفاده از فرهنگ بسیجی و روحیه مقاومت و قدرت و ایمان و شهادت با دشمنان مبارزه کردند . ما در حال حاضر در حال جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمن هستند ولی فرهنگ بسیجی نشان داد ما ایستادگی خواهیم کرد .

ارسال نظرات