خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شیروان در این آیین گفت: اقتصاد مقاومتی و رونق تولید باید تقویت شود چرا که دشمن هیچ حربه‌ای جز راه انداختن جنگ اقتصادی ندارد که اتکا ما باید به ظرفیت‌ها و تولیدات داخلی باشد.
کد خبر: ۹۱۹۶۰۴۶
|
۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ حسین اکبری در آیین افتتاح طرح های محرومیت زدایی بسیج شیروان اظهار داشت: اگر امروز سپاه محرومیت‌زدایی را جزو برنامه‌های اصلی خود قرار داده و علاوه بر اقدامات انتظامی و امنیت‌زدایی، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی را در دستور کار داده به خاطر توجه و اهمیت خدمت‌رسانی به مردم است.

فرمانده سپاه شیروان با بیان اینکه امروز باید با نگاه و فرهنگ بسیج که همان فرهنگ مقاومت، مجاهدت و ایثار است به حل مشکلات موجود پرداخته شود گفت: ما در جنگ نابرابر ۸ ساله با روش و منش بسیجیان توانستیم مسائل و مشکلات را حل و فصل نمائیم و از آن کارزار سربلند بیرون بیاییم، امروز هم باید این فرهنگ در جامعه جاری شود.

به مناسبت هفته بسیج امروز با حضور فرمانده سپاه و مسئولان شیروان،15 پروژه محرومیت زدایی بسیج در این شهرستان افتتاح شد.

این طرح ها شامل بهره برداری و احداث 10 باب خانه سیل زده، آبرسانی، تکمیل مساجد، لایروبی قنات و 1300 کیلومتر کانال بتنی آب بود که با بیش از 5 میلیارد ریال در سه بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه به بهره برداری رسید.

همچنین 50 وام اقتصاد مقاومتی و تولید کارگاه اشتغال به مبلغ 5 میلیارد ریال توسط سپاه این شهرستان انجام شد.

امسال ۳۰۰ عنوان برنامه همزمان با گرامیداشت هفته بسیج مستضعفان در این شهرستان برگزار شد.

۵ آذرماه به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در سال ۵۸، به نام روز بسیج مستضعفان نامگذاری شده است.

هم اکنون ۴۳ درصد مردم این شهرستان، با جمعیتی در حدود ۷۰ هزار نفر از اقشار مختلف عضو بسیج هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار