اردو‌های جهادی بسیج دانشجویی در حاشیه شهر سنندج و پیرو اجرای گام دوم انقلاب برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۶۰۵۵
|
۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی گفت: اردوی جهادی بسیج دانشجویی استان کردستان در حاشیه شهر سنندج در مناطق دوشان و ننله در عرصه‌های پزشکی، فرهنگی، آموزشی برگزار شد.

قنبری عنوان کرد: تعداد ۴۴ نفر دانشجو در قالب ۴ گروه جهادی به مدت ۳ روز مشغول فعالیت در این مناطق بودند و تعداد ۴۰۰ بسته فرهنگی را در این مناطق توزیع کردند.

وی افزود: این گروه جهادی همچنین با اهدای بسته‌های فرهنگی به دانش آموزان بی بضاعت، حضور تیم آموزشی و برپایی کلاس‌های آموزشی تقویتی برای دانش آموزان و برپایی دو کلاس کارآفرینی برای مردم در این مناطق خدمت کردند.

قنبری خاطرنشان کرد: همچنین این گروه‌ها با برپا کردن تیم پزشکی غربالگری، و بهداشت فردی ۵۰۰ نفر را ویزیت پزشکی رایگان و به ۱۵۰ نفر خدمات مامایی رایگان ارائه دادند.

وی اظهار کرد: در راستای فرامین مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب در خصوص کار‌های جهادی و رفع آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه، گروه‌های جهادی به صورت مستمر در طول سال اقدامات فرهنگی، آموزشی و پزشکی خود را به مناطق کمتر برخوردار ارائه می‌دهند.

قنبری اذعان کرد: در این طرح‌ها مهمترین موضوع مساله محوری و مطالبه گری گروه‌های جهادی مطرح است که به صورت جدی هم در دستور کار قرار خواهد گرفت.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات