طرح تقویت مهارت‌های گفتگو و ارتباط مؤثر برای هزار و ۱۰۰ دانش آموز کهگیلویه وبویرحمد اجرا شد.
کد خبر: ۹۱۹۶۰۶۰
|
۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مشاور امور بانوان آموزش وپرورش این استان گفت: این طرح با هدف ایجاد آمادگی دانش آموزان برای بازنگری در رفتارها، افزایش مشورت پذیری.به کار بستن مهارت گفتگو وتوانمندسازی دانش آموزان و والدین در انتقاد و تحمل پذیری برگزار شد.
زهرا حسینی در نشست ۴۰ برگزیده این طرح با معاون سیاسی امنیتی استاندار افزود: در هر یک از ۱۳ منطقه و شهرستان استان یک آموزشگاه پایلوت انتخاب و مهارت‌های ۱۰ گانه آموزش داده می‌شود.
وی با بیان اینکه در هر آموزشگاه ۶ نشست تخصصی برای والدین، دانش آموزان و معلمان برگزار شد اضافه کرد:در ۴ مرحله برای دانش آموزان دوره اول متوسطه مهارت گفتگو اجرا و در آخرین مرحله با مسئولان شهرستان یا منطقه خود دیدار کردند و ۴۰ نفر به عنوان برترین‌های استان انتخاب شدند.
مشاور امور بانوان آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: در این نشست پیشنهاد تشکیل کارگروه استانی برای پیگیری وتقویت مهارت گفتگو برای نوجوانان به عنوان ابتکار استانی به تصویب رسید.
معاون سیاسی امنیتی استاندار هم گفت: تقویت مهارت گفتگو برای نوجوانان ظرفیت استفاده از فکر واندیشه آنان است.
احد جمالی افزود: با توجه به اینکه هم اکنون فرهنگ غالب گفتمان است باید از فرصت ارتباط برای پیشرفت در این زمینه بهره برد.
مدیرکل اموربانوان استاندار هم گفت: طرح مهارت گفتگو بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب در توسعه کرسی‌های آزاد اندیشی و ایجاد فضای گفتمان در آموزش وپرورش است.
خانم نادیا صداقت اضافه کرد: با هم اندیشیدن برای پیشرفت جامعه از طریق گفتگو مستلزم توجه مسئولان است.
ارسال نظرات