خبرهای داغ:
مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی:

دشمن قدرت تحرک نظامی علیه ایران ندارد

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، قدرت تحرک نظامی علیه ایران را ندارند.
کد خبر: ۹۱۹۶۱۴۸
|
۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷

 حجت‌الاسلام سجاد بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: به واسطه فعالیت علمی، تحقیقاتی و تلاش جوانان ایران اسلامی، کشورمان در حوزه صنایع دفاعی به جایگاهی رسیده است، که دشمن قدرت تحرک نظامی علیه ملت ایران ندارد.

وی پیشرفت ایران اسلامی را بعد از پیروزی انقلاب در زمینه‌های مختلف اعم از نظامی و علمی قابل توجه دانست و اضافه کرد: با همت جوانان دانشگاهی کشورمان به جایگاهی رسیده‌ایم، که  قدرت هر گونه ابتکار عمل از دشمنان ما سلب شده است.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور آذربایجان غربی، اضافه کرد: جوانان ولایتمدار و دانشمند ایران علم طراحی و ساخت موشک‌های نقطه زن را به دست آورده‌اند، بنابراین امکان هرگونه تحرک از دشمن سلب شده است.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه در تولید علم به ویژه دانش هسته‌ای گام های بلندی تاکنون برداشته است، یادآور شد: هر جایی که روحیه انقلابی راه یافته است، دانشگاهیان توانسته‌اند با سرعت بیشتر از قبل به سمت پویایی و رشد علمی حرکت کنند.

بیگی به نقش موثر دانشگاهیان در برنامه‌های مختلف و رفع مشکلات کشورمان اشاره کرد و افزود: ملت کشورمان در حوزه‌های مختلف با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو هستند، بنابراین باید با همان رویه و رویکرد انقلابی باید برای رفع مشکلات اهتمام ورزید.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار