خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد

جریمه 532 میلیون ریالی قاچاق لوازم خانگی در همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه 532 میلیون ریالی قاچاق لوازم خانگی در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۶۱۹۲
|
۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰

جریمه 532 میلیون ریالی قاچاق لوازم خانگی در همدانعلیرضا حسن پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: فردی مقادیری لوازم خانگی از قبیل لوازم آشپزخانه ، مایکروفر، جارو برقی، پنکه ایستاده، آبمیوه گیری و... به ارزش 112میلیون و 400 هزار و 8 ریال  را از بندر گناوه خریداری و به وسیله یک دستگاه خودرو سواری به مقصد غرب کشور حمل می‌کرد .

وی افزود: این خودرو در عبور از همدان متوقف و شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز مستقر در گلوگاه شهید زارعی مشارالیه را پس از جری تشریفات قانونی علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت، به پرداخت مبلغ 532 میلیون و 500 هزار ریال جزای نقدی محكوم کرد.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان افزود: همچنین دو نفرقاچاقچی مقدار 364 کیلوگرم البسه تاناکورای قاچاق به ارزش 422 میلیون و 14 هزار و 320 ریال را به وسیله خودرو سواری از استان‌های مرزی به مقصد همدان حمل و قصد فروش در بازار را داشتند.

وی ادامه داد: شعبه ویژه  قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مستقردر گلوگاه شهید زارعی همدان پس از جری تشریفات قانونی متهمین را علاوه بر ضبط کالا در مجموع به پرداخت مبلغ 422 میلیون و 200 هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محكوم کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار