خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا:

بسیج الگوی منطقه ای نوظهور قدرت نظامی و اجتماعی است/نقش اساسی ولی امر مسلمین در مهار فتنه

سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی ؛ جانشین سپاه نینوا در جمع دانشجویان و اساتید بسیجی دانشکده مائده گرگان :حضرت امام (ره) معتقد بودند چه در جنگ و چه در صلح ساده اندیشی است که گمان کنیم آمریکا و ایادی آن دست از سر ما و اسلام عزیز بر می دارند و کسی شک ندارد که  فتنه اخیر توسط آمریکایی ها و عوامل آن طرح ریزی شده بود.
کد خبر: ۹۱۹۶۲۱۸
|
۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی ؛ جانشین سپاه نینوا در جمع دانشجویان و اساتید بسیجی دانشکده مائده گرگان گفت : انقلاب الهی ما در شرایطی به پیروزی رسید که جهان به دو بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود و چنان استبدادی در دنیا حاکم بود که کشورها یا سلطه گر بودند یا سلطه پذیر بدین معنی که هیچ کشوری توان حکومت نداشت الا اینکه در زیر یوغ استکبار باشد.

حسینی ادامه داد : در این میان انقلاب اسلامی با پیروزی ، تمام معادلات جهانی را تغییر داد و مردم با شعار « نه شرقی ، نه غربی ؛ جمهوری اسلامی » دو ابر قدرت شرق و غرب عالم را به چالش کشیدند و  انقلاب اسلامی دست رد به سینه غرب و شرق زد و اعلام کرد من مدل سومی از حکومت در دنیا هستم  .

جانشین سپاه نینوا با اشاره به ایستادگی مردم پای آرمان های انقلاب اسلامی اظهار داشت : شرایط انقلاب اسلامی ما با سایر انقلاب ها در طول تاریخ متفاوت است از این جهت که اگر یک ملت در گذشته انقلاب میکرد آن را به حاکمیتی جدید تحویل میداد و اهداف آن انقلاب به مرور زمان به فراموشی سپرده می شد در حالی که انقلاب اسلامی ما بعد از گذشت ۴ دهه از عمر با برکت خود همچنان آرمان و اهدافش را حفظ کرده و از آنجاکه در خدمت مردم بوده در دل آنها جریان دارد.

این مقام مسئول افزود: با وجود نوپا بودن انقلاب اسلامی ، استکبار جهانی بر ما تیغ کشید و رژیم تا بن دندان مسلح بعث را به پیکار با ما فرستاد و جنگی تمام عیار را بر ما تحمیل کرد اما به فضل الهی با رمز ایمان و وحدت کلمه دشمنی که روی دیوار های خرمشهر نوشته بود ‌‌« جئنا لنبقی (آمده ایم که بمانیم) » را از خاک خود بیرون راندیم.

سرهنگ حسینی ضمن اشاره به فعالیت اقشار بسیج در عرصه های مختلف گفت : بسیج با فعالیت های برنامه محور و هدفمند در اقشار مختلف نسبت به اجرای برنامه ها برای عمق بخشی به انقلاب اسلامی و مقابله با تهدیدات دشمن اقدام می کند و اقشاری همچون بسیج دانش آموزی ، بسیج دانشجویی ، بسیج کارگری، بسیج کشاورزی ، مهندسین صنعت ، بسیج سازندگی با برنامه های اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی اقدام می نماید و  بسیج علاوه بر دفاع امنیتی در حوزه تهاجم فرهنگی ، بصیرت سیاسی و اجتماعی نقش اساسی دارد.

جانشین سپاه نینوا تاکید کرد: موسسات و اندیشکده های غربی در خصوص بسیج مطالعه و یافته های خود را منتشر نمودند که از جمله یافته های آنها ایناست که بسیج رکن حیاتی راهبرد دفاع ملی ایران و نیروی جایگزین ناپذیر پایداری و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران است. بسیج الگوی منطقه ای نوظهور قدرت نظامی و اجتماعی است

وی با اشاره بیانات امام راحل (ره) ادامه داد: حضرت امام (ره) معتقد بودند چه در جنگ و چه در صلح ساده اندیشی است که گمان کنیم آمریکا و ایادی آن دست از سر ما و اسلام عزیز بر می دارند و کسی شک ندارد که  فتنه اخیر توسط آمریکایی ها و عوامل آن طرح ریزی شده بود که اعتراف کردند قریب به دو سال در حال سازماندهی و آموزش عوامل و لیدر ها جهت اقدام بودند.

حسینی در این باره گفت: در مهار فتنه نقش اساسی را ولی امر مسلمین ایفا کردند و با افشای نقشه دشمنان و تاکید بر جدایی صف مردم عزیز و بصیر از اشرار و شناخت دشمن. که ملت با حضور در صحنه  یک بار دیگر پیوند بین امت و امام خود را در این زمان متبلور نمودند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار