خبرهای داغ:

بسیج سدی مستحکم برابر تهدیدات نرم دشمنان

معاونت عملیات بازرسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج امروز سدی مستحکم برابر تهدیدات نرم دشمنان این نظام شده است.
کد خبر: ۹۱۹۶۲۵۶
|
۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سردار علی استادحسینی در همایش شکوه اقتدار بسیجیان شهرستان شاهرود، با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا با اشاره به سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل در پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ با بیان اینکه این شجره طیبه تاکنون برابر تمام تهدیدات داخلی و خارجی ایستاده است، افزود: بسیج امروز سدی مستحکم برابر تهدیدات نرم دشمنان این نظام شده است.
وی خاطرنشان کرد: بسیج و تفکر آن امروز سنگرهای کلیدی را تحت تأثیر قرار داده است و در منطقه غرب آسیا شاهد تبلور این مکتب در کشورهای محور مقاومت هستیم.
جانشین معاونت بازرسی سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: بسیج فتنه‌های مختلفی را با حضور در صحنه و با کمک مردم پشت سر گذاشته که آشوب‌های اخیر نمونه‌ای از آن است که این فتنه با بصیرت مردم و حضور بسیج خنثی شد.
استادحسینی با بیان اینکه امروز اتحاد، همدلی و همبستگی تحت توجه و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی نیاز کشور است، گفت: تمام این فتنه‌ها با حضور مردم در صحنه و هدایت‌های داهیانه رهبر انقلاب اسلامی خنثی شده و توطئه‌ها با بصیرت خنثی می‌شود.
بسیجیان شهرستان شاهرود در آیینی ویژه اقتدار و پایداری خود را به نمایش گذاشتند؛ در این همایش که در خیابان ۲۲ بهمن این شهر برگزار شد، معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، امامان جمعه شاهرود و کلاته خیج، فرماندهان گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم، ناحیه مقاومت بسیج سپاه، نیروی انتظامی، قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار و ... حضور داشتند.
حاضران از یگان‌های نمونه اقشار بسیج شامل مساجد و محلات، جامعه زنان، دانش‌آموزی، دانشجویی، ادارات، اصناف و بازاریان، ورزشکاران، اصحاب رسانه و خبرنگاران، جامعه پزشکی، مهندسان و طلاب و روحانیان دیدن کردند.
سرهنگ محمد خوش‌قدم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در این مراسم با خیرمقدم به همه مسؤولان و بسیجیان، از حضور و اقتدار آنان تشکر و بر حضور بسیج در صحنه دفاع از انقلاب و اسلام و مردم تأکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها