خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: تجربه ثابت کرده است که هزینه سازش و تسلیم به مراتب بیشتر از مقاومت است.
کد خبر: ۹۱۹۶۲۶۹
|
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی، در همایش بانوی انقلابی که در دانشگاه ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس عناصری زیادی عامل ایستادگی ملت ما شد، که یکی از آنها بانوان انقلابی، متدین و ولایتمدار بود.

وی با بیان اینکه بانوان انقلابی دوشادوش مردان برای عزت و پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برمی‌دارند، اضافه کرد: مادران فرزندانی را تربیت کردند که جان خود را برای حفظ اسلام و انقلاب در طبق اخلاص گذاشتند و بدون چشم‌داشت به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند.

این مسوول با بیان اینکه مادران و همسران شهدا بعد از شهادت عزیزان‌شان دم برنیاوردند و بردباری پیشه کردند، افزود: آنها با بزرگواری این رنج را تحمل کردند ولی خم به ابرو نیاوردند تا دشمنان سوءاستفاده نکنند.

  مادران در پیروزی انقلاب نقش اساسی داشتند

وی با بیان اینکه، ما در طول تاریخ دیدیم که مادران نقش اساسی داشتند و فرزندانی تربیت کردند که واقعا شجاع و فداکار و متعهد بودند، اضافه کرد: ایفای نقش مادران را نباید منحصر به هشت سال دفاع مقدس کرد چرا که در سال‌های مبارزه با رژیم ستم‌شاهی نیز همواره نقش‌آفرین بودند.

این مسوول به تاثیرگذاری بانوان انقلابی در ۴۰سال پرافتخار انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: بانوان در پیروزی انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ... همواره تاثیرگذار بودند.

حجت الاسلام سرایی به نقش زن در تربیت فرزند اشاره کرد و افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) فرزندانی تربیت کرده است، که در تاریخ بی‌نظیر هستند و این تربیت در  اوج نداری صورت گرفت، هنر این نیست که در دارایی فرزندی تربیت کنیم، هنر این است که در نداری فرزند انقلابی پرورش دهیم.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان گفت: سالانه بیش از ۵ میلیون نفر که اکثر آنها جوانان هستند، به مناطق عملیاتی می‌روند تا از نزدیک صحنه‌های ایثار و رشادت رزمندگان اسلام را ببینند، آنها تفاوت‌ها را احساس می‌کند و متوجه می‌شوند که بر روی این خاک خون هزاران جوان ریخته شده است.

سرایی ادامه داد: ما یک چله پرافتخار را پشت‌سر گذاشتیم. ۴۰ سال در اوج غربت در مقابل تهدیدات دشمن ایستادیم، مقاومت کردیم، دانستیم که هزینه سازش بیشتر از مقاومت است. هر کس که به سمت مذاکره با آمریکا رفته است، موفقیتی در مواجهه با آمریکا به دست نیاورده است، در گذشته سرنوشت ما توسط آمریکا رقم می‌خورد، در ذلت بودیم اما الان آزاد هستیم و وظیفه داریم که از انقلاب و آرمان‌هایمان دفاع کنیم.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در پایان با توجه به حوادث اخیر و اغتشاشات آبان ماه، افزود: خسارات ۲۵ و ۲۶ آبان ماه بیشتر از فتنه ۸۸ بود، واضح و مبرهن است که اگر مجلس انقلابی بود این اتفاقات روی نمی‌داد.

انتهای پیام

ارسال نظرات