فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با بیان اینکه ما باید ظرفیت‌های داخلی را شناسایی و شکوفا کنیم و نماینده‌های مجلس باید از جناح‌بازی‌ پرهیز کنند که این کار در شأن رفیع ملت نیست، گفت: بخشی از فشار اقتصادی نیز برآمده از مشغول‌ شدن به مسائل دنیوی و پُست و مقام‌ها است.
کد خبر: ۹۱۹۶۲۹۴
|
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی در یادواره شهدای بسیجی  کوهدشت که در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه کوهدشت برگزار شد با بیان اینکه بسیج در بزنگاه‌ها و همه بحران‌های مختلف سربلند بیرون آمده‌ است اظهار داشت: جمع‌کثیری از شهدای شهرستان کوهدشت در جنگ تحمیلی از حیث نبوغ، خلوص، معرفت و ایثار اگر در قید حیات بودند می‌توانستند رهبر یک جامعه و امت باشند اما حالا هم که شهید شده‌اند باز هم پرچم رهبری با آنان است.

وی  عنوان کرد: حدود 18 هزار بسیجی جان‌به‌کف در سیل پلدختر با دست خالی معضل سیل این شهرستان را رفع کردند و در اغتشاشات سال 96 و اغتشاشات اخیر نیز اگر بسیج و دستگاه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی به میدان نمی‌آمدند شاید یک معضل به‌وجود می‌آمد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان بیان کرد: طبق بررسی‌ها در پنج قرن گذشته مساحت ایران 3.5 میلیون کیلومتر مربع بود و امروز 1.7 میلیون کیلومتر مربع وسعت ایران است اما در طول چهل سال اخیر و به‌ویژه جنگ تحمیلی دست متجاوزان از خاک کشورمان کوتاه ماند و یک وجب از خاک ایران را از دست نداده‌ایم.

وی گفت: آمریکا در دوران شاه فقط 4 هزار مستشار نظامی در ایران داشت و حقوق آنان از حقوق کل نظامیان ایران بیش‌تر بود، بحرین که استان چهاردهم ما بود را شاه در یک معامله استعماری از دست داد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: امروز ایران به لطف خداوند در بحرانی‌ترین منطقه با دشمنی‌های بسیار امن‌ترین کشور جهان بوده و این عمدتاً به‌دلیل وجود مردم و بسیجیان تحت پرچم ولایت‌فقیه است.

کشکولی اظهار داشت: در اغتشاشات اخیر کوهدشت فرمانده سپاه و فرمانده انتظامی در خیابان با مردم صحبت و سعی کردند که آنان را در قضیه گرانی بنزین اقناع کنند، در سایر شهرستان‌های لرستان نیز وضعیت همین گونه بوده که ساختار حکومتی ما ساختار مردمی و براساس رأفت است.

وی با اشاره به بیانیه هنرمندان غرب‌زده و بعضی سیاسیون به‌ظاهر روشنفکر در قضیه اغتشاشات اخیر افزود: به کوری چشم آنان ملت ما رشد معنوی و فکری پیدا کرده‌است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: آمریکا بارها صراحتاً اعلام کرده که حضورش در سوریه و عراق به‌دلیل نفت است و از افکار عمومی جهان هم خجالت نمی‌کشد، اما ما برای دین، دفاع از مردم و دستاوردهای انقلابی حرکت می‌کنیم و این‌ها ما را تاکنون به‌عنوان یک ملت پایدار حفظ کرده‌ است.

وی بیان کرد: امروز با جان‌فشانی بسیجیان در میدان بعد از عبور از چهل سالگی انقلاب اسلامی علی‌رغم فشارهای سنگین ایستاده‌ایم، بخشی از فشارهای سنگین ناشی از تحریم، فشارهای خارجی و سوءمدیریت‌هاست.

کشکولی با بیان اینکه ما باید ظرفیت‌های داخلی را شناسایی و شکوفا کنیم و نماینده‌های مجلس باید از جناح‌بازی‌ پرهیز کنند که این کار در شأن رفیع ملت نیست، گفت: بخشی از فشار اقتصادی نیز برآمده از مشغول‌ شدن به مسائل دنیوی و پُست و مقام‌ها است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان خاطرنشان کرد: در قضیه گران‌ شدن سوخت قرار بود که هیچ چیز گران نشود و اراده بر این بود اما گران شد و مردم همه متضرر هستند و بسیجیان که از قشر ضعیف جامعه بود نیز متضرر شده‌اند، اما مردم و بسیجیان معرفت دارند و پشت نظام ایستاده‌اند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: انتخابات شکوه مردم‌سالاری است و زمان انتخابات باید جشن بگیریم، اما به‌دلیل رفتارهایی که بعضاً در شأن ملت نیست زمانی که موقع انتخابات می‌شود خیلی‌ها نگرانند که نتیجه چه می‌شود؟ در صورتی که مجریان، ناظران، دولت‌مردان، هواداران، کاندیداها و احزاب باید زمینه‌های رقابتی بدون تخریب رقیب و یا سیاه‌نمایی را ایجاد کنند.

کشکولی اظهار داشت: در انتخابات در عین رقابت باید رفیق و برادر  باشیم و کاندیداها در زمانی که رأی می‌آورند حق ندارند کار جناحی انجام دهند، باید حاکمیتی عمل کنند و از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی افزود: عمده مشکلات و سوءمدیریت داخلی به مجلس بازمی‌گردد. اگر ما مجلس قوی و شجاع داشته باشیم نمی‌گذارد که دولت‌ها قدم کج بگذارند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: از همین حالا باید از کاندیداها مطالبه کنیم و به کاندیدایی رأی بدهیم که شجاع و پاک‌دست باشد، اهل معامله و دنبال قدرت ظاهری نباشد و جایگاه و منزلت ملت ایران را بشناسد. ما باید دقیق رأی بدهیم و براساس هیجانات سیاسی رأی ندهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات