کارشناس مسایل دینی و فرهنگی:

فعالیت زنان عامل پیشبرد اهداف عالیه انقلاب است

حجت الاسلام ملائی گفت: فعالیت و همکاری بیشتر بانوان در زمینه های فرهنگی، اعتقادی، مذهبی باعث پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی می شود.
کد خبر: ۹۱۹۶۳۰۴
|
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ حجت الاسلام ملائی در جمع بسیجیان حوزه خواهران میانکوه بیان داشت: شما  خواهران بسیجی به عنوان سرآمد جامعه زنان در جهت  نیل به فرهنگ‌سازی جامعه از لحاظ فرهنگی و مذهبی هستید و باید تلاش کنید تا زمینه لازم را جهت حضور بانوان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی و اعتقادی به وجود آورید .

وی با اشاره به نقش تعیین کننده زنان بعنوان نیمی از جمعیت جامعه در امور اجتماعی و تصمیم سازی های مهم، بیان داشت:  اگر زنانی متدین در جامعه تربیت شوند، کشور به‌سوی کمال سوق داده می‌شود.

حجت الاسلام ملائی، اظهار کرد: دشمنان اسلام در تلاش هستند به نقش مادر در جامعه آسیب بزنند؛ زیرا می دانند اگر قشر زنان از نظر اعتقادی و اخلاقی تقویت شوند، سلامت نظام و جامعه اسلامی، تأمین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش بسزایی در افزایش کرامت و عزت زنان داشته و باعث پیشرفت بانوان در عرصه های مختلف شده است.

این کارشناس مسایل دینی و فرهنگی گفت: علی رغم نگاه ابزاری دنیای غرب به زن، در جمهوری اسلامی زنان به جایگاه واقعی خود نزدیک تر شده اند و شاهد کسب مقام های بالای علمی، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و ... توسط زنان مسلمان هستیم.

وی، تصریح کرد: فعالیت و همکاری بیشتر بانوان در زمینه های فرهنگی، اعتقادی، مذهبی باعث پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی می شود.

 

ارسال نظرات