رئیس شبکه دامپزشکی بیجار گفت: نیرو‌های این شبکه از ابتدای هفته جاری ۲۳۰ کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی تاریخ مصرف گذشته و فاسد را از مراکز عرضه، اماکن تهیه غذای آماده و رستوران‌های این شهرستان کشف و ضبط نمودند.
کد خبر: ۹۱۹۶۳۰۵
|
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳
 به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، هادی اسکندری  اظهار داشت: در بازدید ضربتی بازرسان شبکه دامپزشکی با هدف تامین سلامت شهروندان و نظارت بر عرضه فرآورده‌های خام دامی این مقدار فرآورده فاسد جمع آوری و معدم شد.

وی افزود: این بازدید‌ها به صورت منظم و مداوم از مراکز عرضه فرآورده‌های دام و طیور خام صورت می‌گیرد که در سه روز اخیر از بازرسی مراکز عرضه، رستوران‌ها و مراکز تهیه غذای آماده شهرستان بیجار این میزان فرآورده‌های خام دام و طیور فاسد، تاریخ مصرف گذشته و غیر قابل مصرف کشف و به طریق بهداشتی معدوم سازی شد.

اسکندری به شهروندان توصیه کرد فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تأمین و در هنگام خرید به مهر و برچسب دامپزشکی و همچنین تاریخ تولید و انقضا بر روی مواد پروتئینی توجه کافی داشته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، مراتب را با تلفن گویای ۱۵۱۲ و یا ۳۸۲۲۳۹۹۱، ۳۸۲۳۶۶۸۴ شبکه دامپزشکی بیجار اطلاع دهند.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات