معاون فرهنگی کمیته امداد اردبیل گفت: ۱۶۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداداستان اردبیل در طرح شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۹۶۳۲۷
|
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حامد رضایی با اشاره به اعزام یک‌هزار و ۶۰۰ مددجوی کمیته امداد استان اردبیل در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس اظهار کرد: تا پایان سال این سقف در سطح استان به ۲ هزار نفر می‌رسد.

وی با تجلیل از خیرین نیکوکار و مراکز نیکوکاری استان اردبیل در فراهم سازی مقدمات سفر مددجویان کمیته امداد اردبیل گفت: در جنوب استان از محل مصوبات سفر رئیس سازمان در ماه‌های گذشته بیش از ۶۰۰ نفر سهمیه سفر مصوب شد که از این تعداد بیش از ۳۰۰ نفر به مشهد مقدس و مابقی به کربلای معلی اعزام خواهند شد.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: در ماه‌های گذشته بیش از ۳۵۰ نفر از شهرستان خلخال به سفر زیارتی مشهد مقدس در قالب طرح شوق زیارت اعزام شدند که تا پایان سال نیز این طرح در خلخال برای سایر مددجویان باقیمانده و زیارت اولی‌ها اجراء خواهد شد.

رضایی با اشاره به اینکه شهرستان‌های خلخال، کوثر، شاهرود و خورش‌رستم دارای ضریب محرومیت است، تصریح کرد: رسیدگی به مناطق محروم از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است که اعزام مددجویان تحت حمایت ساکن در جنوب استان اردبیل نیز با این هدف صورت می‌گیرد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه مشارکت گسترده خیران در طرح «شوق زیارت» موجب می‌شود تا مددجویان بیشتری امکان بهره‌مندی از اردو‌های زیارتی را داشته باشند، گفت: مددجویان ساکن در مناطق محروم نسبت به سایر خانوار تحت حمایت نیاز به رسیدگی بیشتری دارند که امیدواریم با یاری خیران بتوانیم در کنار مشکلات معیشتی، نیاز‌های فرهنگی آن‌ها را نیز برطرف کنیم.

رضایی با اشاره به اینکه ارتقای سطح فکری و فرهنگی خانوار تحت حمایت همواره در دستور کار کمیته امداد استان اردبیل قرار دارد، بیان کرد: ارتقای سطح فرهنگی مددجویان مسیر توانمندسازی آن‌ها را هموار خواهد کرد که برای دستیابی به آن، گام‌های موثری برداشته شده است.
ارسال نظرات