خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز جامعه ما و به ویژه نیروهای انقلاب به شدت نیازمند این نوع نگاه های الهی و امیدآفرین هستند، نگاهی که آن را در فرمایشات مقام معظم رهبری نیز می بینیم.
کد خبر: ۹۱۹۶۳۷۱
|
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ( 11 آذرماه 1398) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تقدیر از پشتیبانی های ایشان از سپاه و بسیج گفت: فرمایشات بصیرتی اخیر شما را در جمع بسیجیان(پنجم آذرماه جاری) و خطبه های نماز جمعه بعد از این ناآرامی های اخیر کشور مشاهده کردم.

وی عنوان داشت:  تحلیل ها و فرمایشات شما را در بخش هایی که خصوصا جنبه‌ی امیدآفرینی، اعتماد آفرینی و اعتماد بخشی به نیروهای انقلاب داشت را دیدم که در آن عنوان کرده بودید که اگر یک فتنه‌ای به پا می‌شود بعد آن گشایش‌هایی در پیش است.

جوانی اظهار داشت: امروز جامعه ما و به ویژه نیروهای انقلاب به شدت نیازمند این نوع نگاه های الهی و امیدآفرین هستند، نگاهی که آن را در فرمایشات مقام معظم رهبری نیز می بینیم.

 معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مقام معظم رهبری در دیداری که اخیر با بسیجیان داشتند و تاریخ آن بر می گردد به یک روز بعد از فرمایشات شما(ششم آذرماه 98)، ضمن اشاره به نقشه و توطئه بزرگ دشمنان، می فرمایند که پیروزی ملت ایران تضمین شده است.

وی ابراز داشت: سلام حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به شما ابلاغ می کنم.

 جوانی خاطرنشان کرد: کار اصلی معاونت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بصیرت افزایی، انتشار اخبار و تحلیل های درست، برپایی نشست ها، گردهمایی و جلسات بصیرتی است و چون فضای کنونی، فضایی خاص است، این کار نیاز به حمایت، پشتیبانی ها و حضورهای گسترده خصوصا در مجموعه بسیج دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها