خبرهای داغ:
سرپرست روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی:

جشنواره يادگيری نخستين واژه آب در ماكو برگزار شد

سرپرست روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: یازدهمین جشنواره يادگيری نخستين واژه آب در ماكو برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۶۴۰۴
|
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱

 خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزرای بسیج در ارومیه به برگزاری جشنواره يادگيري نخستين واژه آب طی آييني با هدف ترويج فرهنگ صرفه جويی در مصرف آب اشاره کرد و اظهار داشت: در اين جشنواره به واسطه اجرای برنامه‌های مختلف تلاش شده است که مصرف اصولی آب و مفاهيم و مباني اصلی این مقوله به بچه‌ها آموزش داده شود.

وی با بیان اینکه مقوله صرفه جویی یک مبحث آموزشی است، ادامه داد: کودکان برای ینکه بتوانند اين واژه ها و مفاهيم را در زندگی، مدارس و خانه‌ها به خانواده‌ها انتقال دهند باید آموزش‌های لازم را ببیند.

خسروی با اشاره به اينكه 450 ليتر در ثانيه آب در اين شهرستان توليد می‌شود، افزود: توليد آب در اين شهرستان براي استفاده ماكو، شوط و روستاهای مسير انتقال آب به ماکو و  شوط می‌باشد.

این مسوول اضافه كرد: سامانه ارتباط مردمی 122 برای دريافت نظرات و پيشنهاد شهروندان می‌باشد كه از اين طريق شهروندان، كودكان و نوجوانان می‌‌توانند با اين سامانه ارتباط برقرار كنند و نظرات و پيشنهادات خود را در راستای مديريت مصرف آب شرب به شركت آب و فاضلاب منتقل كنند.

وی اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم نسبت به مقوله آب شرب را از مهمترين برنامه های شركت آب و فاضلاب استان عنوان كرد و افزود: در اين راستا از ابتدای امسال اقدامات خوبی در راستای تبليغات و اطلاع رسانی انجام شده است و اين جشنواره در اين راستا برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار