فرمانده لشکر ۵ نصر گفت: تفکر بسیج باعث شده که دشمن هرچه در منطقه هزینه می‌کند ضرر بیشتری می‌بیند.
کد خبر: ۹۱۹۶۴۰۹
|
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در دیداری که از مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن داشت ضمن شرکت در نماز جماعت ظهر و عصر ستاد ناحیه در جمع کارکنان ناحیه گفت: تفکر بسیج باعث شده که دشمن هرچه در منطقه هزینه می‌کند ضرر بیشتری می‌بیند.
 
وی گفت: به گفته سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه حتی اگر بشار اسد در سوریه و یا در عراق و یمن حکومت شیعه نداشته باشیم باز هم موفقیت با جمهوری اسلامی ایران است، چون که امروز این تفکر بسیجی که برگرفته از تفکرات امام راحل عظیم الشان بود امروز تاثیر خود را گذاشته است.
 
سردار رجب زاده همچنین ادامه داد: در داخل کشور هم هرجا این تفکر بسیجی حاکم بر مدیریت آن بوده موفقیت حاصل شده و آن جایی که مشکل داریم به خاطر این است که تفکر جهادی در آن حاکم نیست.
 
فرمانده لشکر ۵ نصر خراسان رضوی به کارکنان توصیه نمود: ما که امروز توفیق پوشیدن لباس سبز که لباس خدمت رسانی است را بر تن کردیم نوکری بسیج را بکنیم همچنان که قبلا این گونه بوده است؛ و باید این خدمت را قدر بدانیم.
 
وی اشاره‌ای هم به آشوب‌های اخیر داشت و گفت: این آشوب‌ها دو روی سکه است یک رو مشکلات داخلی است که مسئولین باید توجه کنند و روی دیگر آن توطئه‌های دشمنان بود که از قبل سازماندهی شده بود اشوب‌هایی که قرار بود در ایام انتخابات اتفاق بیفتد، ولی دشمن عجله کرد و به بهانه گرانی بنزین این آشوب‌ها را به راه انداختند هرچند که نتیجه‌ای نگرفتند و از این به بعد هم به حول و قوه الهی نخواهند گرفت، چون تفکر بسیجی و جهادی در این کشور وجود دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها