خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

بعد از پیروزی انقلاب، نگاه انسانی به بانوان در جامعه حاکم شد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی، نگاه انسانی نسبت به بانوان در جامعه حاکم شد.
کد خبر: ۹۱۹۶۴۱۶
|
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی پیش از ظهر امروز در همایش بانوی انقلابی که با حضور دانشجویان دانشگاه‌های استان در ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی نگرش‌ها نسبت به بانوان تا اندازه زیادی متفاوت شده است، و یک نگاه انسانی نسبت به نیمی از جامعه یعنی زنان شکل گرفته است.

وی با اشاره به اینکه برخلاف تبلیغات مسموم دشمنان اسلام، نسبت به حقوق و جایگاه بانوان در این آئین آسمانی توجه زیادی شده است، ادامه داد: معیار برتری در بین زن و مرد و آحاد جامعه در اسلام فقط تقوا است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه نگاه مترقی دین مبین اسلام نسبت به بانوان در هیچ مکتب و آئینی نظیر ندارد، اضافه کرد: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب، نوع نگاه اسلام به زن در جامعه ایرانی حکم‌فرما شد.

قریشی به جایگاه خطیر بانوان در پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی، پیشبرد اهداف و آرمان‌های حضرت امام، هشت سال دفاع مقدس و خواباندن فتنه‌های مختلف دشمنان اشاره کرد و بیان داشت: دشمن‌شناسی و ایستادگی در مقابل دشمنان رویه‌ای است، که جوانان در دامن مادران خود فرا می‌گیرند.

این مسوول در بخش پایانی سخنان خود اعتقاد به مبانی انقلاب، تلاش برای تحقق یافتن اهداف این انقلاب، دشمن‌شناسی، تقوای عملی و سیاسی و ... را از مهم‌ترین شاخصه‌های انقلابی‌گری برشمرد، اظهار کرد: بنابراین باید برای تقویت این رویه در جامعه تلاش شود که این مهم در توان مادران انقلابی است.

انتهای پیام

ارسال نظرات