مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: تفکر و روحیه بسیجی در همه زمینه‌ها به معنای واقعی کلمه امیدآفرین بوده و در بسیاری از عرصه‌ها پیشرو است.
کد خبر: ۹۱۹۶۴۲۶
|
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از پلدشت، جلیل وحیدی در همایش شکوه اقتدار که با حضور بسیجیان پلدشت برگزار شد، ضمن اشاره به اینکه هفته بسیج را پشت‌سر گذاشته‌ایم‌، اظهار کرد: تفکر و روحیه بسیجی به هر زمینه‌ای راه یافته، امیدآفرین و اثربخش بوده و منشاء خیر و برکت بوده است.

وی با بیان اینکه بسیج در همه زمینه‌ها پیشرو بوده و از بدو تاسیس تاکنون موفق عمل کرده است، ادامه داد: به واسطه رشد و نمو یافتن تفکر بسیج است، که امروز شکست همه توطئه‌های ایادی استکبار جهانی را شاهد هستیم.

این مسوول بر لزوم اهتمام در راستای تجهیز به علم و سواد رسانه‌ای تاکید کرد و گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هر فرصتی نهایت استفاده را می‌کنند تا دروغ‌پراکنی و تبلیغات کذب کنند پس تجهیز به سواد رسانه‌ای در برهه کنونی ضروری است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی با بیان اینکه بسیج تقویت سواد رسانه‌ای جامعه را باید برای خود اولویت قرار دهد، اظهار کرد: در این صورت می‌توان آحاد جامعه به ویژه نسل جوان را در مقابل اکاذیب آگاه کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات