با حضور سردار ارجمندفر؛

نخستین یادواره شهدای بسیج در دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان برگزار می شود

نخستین یادواره شهدای بسیج با حضور سردار ارجمندفر؛ جانشین فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) سپاه همزمان با روز دانشجو و سالروز ولادت شهیدهسته ای دکتر مجید شهریاری؛ در دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۹۶۴۳۴
|
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵

بهنام ارفعی؛دبیر برگزاری یادواره شهدا بسیج در گفتگو با خبرنگاربسیج با اشاره به حذف نام شهدا در برخی مناطق کشور در ماه های اخیر اظهارداشت:با توجه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر آتش به اختیاربودن نیروهای فرهنگی ،دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان نیز به عنوان یک پایگاه فرهنگی برآن شد تا نخستین یادواره شهدای بسیج را برگزار نموده و هرکلاس درس این دانشگاه را به نام یک شهید مزین نماید.

 

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این یادواره زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا وتکریم آنان است،تصریح کرد: این یادواره روز جمعه مصادف با 15 آذرماه همزمان با سالروز تولد دانشمند هسته ای شهید دکتر مجید شهریاری و روز دانشجو،از ساعت 9 صبح در محل دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر زنجان واقع در شهرک صنعتی اشراق (علی آباد) زنجان برگزار می شود.

 

ارفعی با بیان اینکه در این مراسم خانواده های شهدا وایثارگران،سردارکرمی؛فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)،آیت الله خاتمی؛امام جمعه ،فتح اله حقیقی؛استاندار ودکتر وقفچی،نماینده استان زنجان در مجلس شورای اسلامی و مردم شهیدپرور زنجان حضور دارند،افزود:در پایان این مراسم هر یک از کلاس های دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان به نام یک شهید مزین شده وتابلوی هرشهید توسط خانواده وی بر سردر کلاس ها نصب خواهد شد.

 

وی در پایان یادآور شد:همچنین سردار مجید ارجمند فر جانشین فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) سپاه و از رزمندگان دوران دفاع مقدس سخنران این مراسم خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار