بسیج، تجسم عینی آیات الهی بر روی زمین است

جانشین فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در همایش روز بسیج حقوقدانان در سالن اجتماعات اداره کل دادگستری این استان گفت: بسیج، تجسم عینی آیات الهی بر روی زمین است.
کد خبر: ۹۱۹۶۴۶۴
|
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰

به گزارش سرویس بسیج حقوقدانان خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ عبدالرضا دشتی اظهار کرد: خداوند را شاکریم که در نظامی داریم نفس می­ کشیم و اطاعت از ولایتی داریم که موقعی که امام خمینی (ره) در پاریس تبعید بود در حالی که هنوز حکومتش تشکیل نشده بود اولین کاری که انجام داد این بود که گروهی را مأمور نوشتن قانون اساسی کرد که این قانون­ مداری برای ما افتخار است.

وی افزود: امام خمینی (ره) در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی و در حالی که مردم خیلی انقلابی بودند و هرچه می گفت بیش­ تر مردم گوش می ­دادند حکم رئیس جمهوری را تنفیذ کرد که مردم به او رأی داده بودند با وجود این که صد در صد مخالف او بود.

این مقام مسئول به قانون ­مداری رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز اشاره و تصریح کرد: در سال 1388 وقتی آن فتنه سنگین بر ما حاکم شد رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مسیر قانون حرکت کرد و گفت اگر کسی اعتراضی دارد لازم است تا از طریق قانون، این موضوع را پیگیری کند.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوادث اخیر نیز که فتنه بزرگی بود و با لطف خداوند به خاطر فشاری که اتفاق افتاد زودرس و نارس به دنیا آمد و سریع از بین رفت خود را به خاطر قانون، هزینه کرد که لازم است تا می­ توانیم همین تفکر و همین قانون ­مداری را در جامعه راه بیندازیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار