معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان خبر داد:
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان تربیت خبرنگاران بسیجی را از جمله اهداف مهم سپاه قدس گیلان در حوزه رسانه دانست و گفت: طرح "هر پایگاه بسیج، یک خبرنگار" در گیلان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۹۶۴۹۱
|
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شفت، سرهنگ پاسدار امین یادگاری صبح امروز در کارگاه آموزشی خبرنگاران افتخاری بسیج در شفت اظهار داشت: هدف ما از آغاز این طرح با عنوان "هر پایگاه بسیج، یک خبرنگار" در شهرستان شفت این است که بتوانیم زمینه پیشرفت رسانه‌ای منطق کم‌برخوردار را ایجاد کنیم.

 

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با اشاره به اهداف برگزاری دوره آموزشی برای خبرنگاران خبرگزاری بسیج ابراز داشت: در تلاش هستیم تا بتوانیم در هر پایگاه بسیج یک خبرنگار را تربیت کنیم.

 

یادگاری با تاکید بر لزوم هم‌افزایی خبرنگاران خبرگزاری بسیج در راستای تقویت رسانه‌‌ای جبهه انقلاب گفت: ترویج تفکر انقلاب اسلامی در راستای مقابله با دشمنان خارجی و معضلات اجتماعی از جمله اهداف تربیت خبرنگاران بسیجی است.

 

وی با بیان اینکه پایگاه‌های بسیج باید به دنبال نوآوری جهت جذب افکار عمومی باشند تصریح کرد: نوآوری سبب می‌شود تا ایده‌های انقلاب اسلامی با رویکرد جدید در میان عموم مردم به ویژه نسل جوان ترویج پیدا کند.

 

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان رسالت اصلی خبرگزاری بسیج را انتشار اخبار خدمت‌رسانی سپاه قدس گیلان دانست و گفت: از جمله نکاتی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند ترویج و اعلام اخبار خدمت سپاه و بسیج در جامعه است و خبرگزاری بسیج این امر را رسالت خود می‌داند.

 

یادگاری تربیت خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای بسیجی را از جمله اهداف مهم سپاه قدس گیلان دانست و افزود: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدمات سپاه و بسیج سبب ایجاد امید در جامعه می‌شود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات