مراسم بزرگداشت شهادت آیت الله مدرس در کاشمر برگزار شد

مراسم هشتاد و دومین سالگرد شهادت آیت الله سید حسن مدرس (ره) در کاشمر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۶۵۷۳
|
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی در مراسم  هشتاد و دومین سالگرد شهادت ایت الله سید حسن مدرس (ره)  نیز ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به تولیت آستان قدس رضوی و شرکت کنندگان در این مراسم اظهار‌کرد: رفتار متواضعانه و مدیریت کریمانه تولیت آستان قدس رضوی موجب خرسندی مردم استان است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره بزرگمرد عرصه دین و سیاست شهید آیت الله مدرس (ره)، افزود: مجموعه زیارتگاه شهید مدرس که تحت مدیریت آستان قدس رضوی است به برکت اقدامات و فعالیت‌های مختلف فرهنگی، عمرانی و مذهبی به قطب فرهنگی بزرگی که در منطقه تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه کاشمر با داشتن پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های مختلف دارای یک جایگاه ویژه نه تنها در استان، بلکه در کشور است، بیان کرد: کاشمر با داشتن مردمی مومن و ولایتمدار و وجود حوزه‌های علمیه کهن یک شهر ویژه است.
 
طباطبایی با بیان اینکه وجود بارگاه سه امامزاده واجب التعظیم و زیارتگاه شهید مدرس (ره) عنوان دومین شهر زیارتی استان را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: سهم فرهنگی و دینی مردم این منطقه و لزوم توجه به خواسته هایشان بیش از این است.

امام جمعه کاشمر اقامه نماز عید فطر با حضور بیش از ۳۰ هزار نفر در جوار زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره)، برگزاری همایش پیاده روی جاماندگان اربعین با حضور بیش از ۵۰ هزار نفر مردم و حضور پرشور در راهپیمایی‌ها را جلوه‌ای از عظمت و حضور گسترده مردم در مراسم‌های مذهبی و ملی عنوان کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها