فرمانده سپاه ناحیه فراهان گفت: ۹۰ نفر از دانش آموزان شهرستان در قالب کاروان راهیان نور روز چهارشنبه ۱۳ آذر به مدت ۴ روز به مناطق عملیانی جنوب کشور اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۹۱۹۶۵۷۹
|
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فراهان؛  فرمانده سپاه فراهان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اعزام اولین گروه از دانش آموزان دبیرستانی شهرستان فراهان به اردوهای راهیان نور جنوب خبر داد و گفت: سفرهای راهیان نور، مقدمه بازگشت افراد به خویشتن خویش است و موجب می شود تا نسل جوان با فرهنگ مقاومت بهتر آشنا شده و با حضور در مناطق عملیاتی از رشادت و دلاوری های شهدا الگو برداری نمایند و در مسیر کمال معنوی گام بردارند

وی افزود: شهدا از نفس افتادند تا نسل‌های آینده از نفس نیفتند؛ ما امنیت امروز را مرهون خون آن دلاورمردانی هستیم که پیر و جوانشان حماسه آفریدند.

سرهنگ دوم پاسدار حسین رضائی ، فرمانده سپاه ناحیه فراهان با اشاره به اعزام اولین کاروان از دختران دانش‌آموز فراهانی به مناطق عملیاتی جنوب بیان کرد : ۹۰ نفر از دانش آموزان شهرستان در قالب کاروان راهیان نور فردا چهارشنبه ۱۳ آذر به مدت ۴ روز به مناطق عملیانی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

وی اظهارکرد: زائرین در طول مدت حضور خود ، از برخی مناطق عملیاتی از جمله شلمچه ، طلائیه ، هویزه ، دهلاویه ، اروندکنار ، معراج شهداء و ... بازدید خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه فراهان با بیان اینکه برنامه های متنوعی توسط سپاه و آموزش وپرورش برای زائرین در طول این سفر معنوی برنامه ریزی ، و تلاش شده که اردوهای راهیان نور با بهترین کیفیت برگزار و اجراء شود.

ارسال نظرات