احمدی روشن:

دشمن با اصل ولایت فقیه مشکل دارد نه مسائل هسته‌ای

پدر شهید احمدی روشن گفت: ادامه دشمنی آمریکا و هم پیمانانش بعد از انجام توافق با ما این نکته را روشن کرد که مسئله نه تنها بر سر مسائل هسته‌ای است که ان‌ها با اصل ولایت فقیه در کشور ما سر جنگ دارند.
کد خبر: ۹۱۹۶۵۸۱
|
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، احمدی روشن در یادوراه شهدای عطر عاشقی در دانشگاه حکیم سبزواری با بیان اینکه هیچگاه نباید از خودمان اجتهاد کنیم و در خصوص مسائل ملی نظر شخصی مان را وارد کنیم اظهارداشت: مهم‌ترین ویژگی شهید احمدی روشن این بود که همیشه گوش به فرمان، ولی زمان خود بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حضرت آقا چندین بار در خصوص مذاکره با آمریکا و غرب در باره مسائل هسته‌ای و عدم اعتماد به ان‌ها تاکید کردند تصریح کرد: متاسفانه این سخنان مورد توجه تیم مذاکره کننده قرار نگرفت و پس از شش سال تازه به این نتیجه رسیده اند که در مذاکرات راه به جایی نبرده اند.

احمدی روشن به صحبت‌های برخی از مسئولین دولت در باره عدم اعتماد به امریکا و بدعهدی ان‌ها پس از گذشت شش سال از مذاکرات و برجام اشاره کرد و افزود: مگر هدف ما از مذاکره و توافق، نشان دادن بدعهدی امریکا به جهانیان بود کما اینکه این موضوع را از ابتدا مسئولان متعهد و رهبری معظم چندین بار تاکید کردند.

وی با انتقاد از عملکرد دولت در خصوص رفتار با بیگانگان ادامه داد: متاسفانه در انجام تعهدات برجامی به گونه‌ای سانتریفیوژ‌ها را از مدار خارج کردند که دیگر قادر به بازیابی نباشد.

احمدی روشن بیان کرد: ادامه دشمنی آمریکا و هم پیمانانش بعد از انجام توافق با ما این نکته را روشن کرد که مسئله نه تنها بر سر مسائل هسته‌ای است که ان‌ها با اصل ولایت فقیه در کشور ما سر جنگ دارند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات و زمان انتخاب نماینده برای دور جدی تصریح کرد: مردم باید با چشم باز پای صندوق رای رفته و کسانی را انتخاب نکند که آرزویشان گرفتن عکس سلفی باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار