خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه سپاه نینوا:

پشتیبانی از ولایت فقیه وجه اشتراک وصیت همه شهداست

حجت الاسلام والمسلمین رعایتی ؛ نماینده ولی فقیه سپاه نینوا در دهمین یادواره شهدای کوی طهماسبی و چوب بری گفت:دنیا در پی این است که ما را از بیرون و درون شکست دهد اما نمی تواند و ما باید علت شکست دشمن را در آیه "وَ نُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَي الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِينَ" جست و جو کنیم.
کد خبر: ۹۱۹۶۵۸۹
|
۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت الاسلام جعفر رعایتی ؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا در یادواره شهدای کوی طهماسبی اظهار کرد : اینکه برخی می گویند ماجرای ایثار و شهادت تمام شده ناشی از عدم باور به آیه "ولا تحسبن قتلو فی سبیل الله امواتا" است که البته این تفکر عده ای انگشت شمار است و اکثریت ملت ما معتقد به فرهنگ ایثار و شهادت است که  شهدا را حی و زنده می داند .

رعایتی در ادامه بیان داشت: دنیا در پی این است که ما را از بیرون و درون شکست دهد اما نمی تواند و ما باید علت شکست دشمن را در آیه "وَ نُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَي الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِينَ" جست و جو کنیم.

نماینده ولی فقیه سپاه نینوا با اشاره به عزت آفرینی انقلاب برای اسلام و مسلمین گفت: تا پیش از انقلاب ۱۴۰۰ سال جمعیت اسلام زیاد شد اما عزتمندی لازم که در شان اسلام عزیز باشد حاصل نمیشد تا اینکه انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت و در برابر دنیا ایستاد.

رعایتی ضمن اشاره به توطئه افکنی دشمن در ابتدای انقلاب تاکید کرد: اندکی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تمام دنیا در برابر این انقلاب نوپا صف آرایی کرد و رژیم بعث را به جنگ با ما فرستاد.

این مقام مسئول اظهار کرد: امام راحل (ره) فتح الفتوح خرمشهر را کار خداوند متعال می دانستند و ایمان به حق تعالی و وحدت کلمه را رمز پیروزی رزمندگان ما اعلام کرده بودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا مجاهدت های رزمندگان در دفاع مقدس را الهی خواند و اظهار کرد: مهندسی معکوس و همت والای امثال شهید طهرانی مقدم باعث شد جنگی که در آن سیم خاردار نداشتیم به اتمام برسد و امروز برترین قدرت موشکی منطقه هستیم.

حجت الاسلام رعایتی گفت : بعد از پایان جنگ دشمنان دریافتند دیگر توان مقابله نظامی با ایران اسلامی و آرمان های آن را ندارند لذا دریافتند باید با قلم خود به پیکار ما می آیند.

وی ادامه داد :  تفرقه اندازی بین شیعه و سنی از نقشه های شوم دشمن است و باید مراقبت کنیم وحدت حاضر در استان را حفظ و تقویت کنیم که اگر وحدت کلمه داشته باشیم دشمنان اسلام توان ضربه به ما را ندارند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار