خبرهای داغ:
در راستای گرامی داشت یاد و خاطره دلیرمردان بسیجی شب شعر و خاطره ای به همت پایگاه شهید استادیان و حوزه شهری امام علی (ع) شهر گتوند با حضور خانواده های شهداء، ایثارگران ،بسیجیان و تعدادی از مسئولین شهرستانی در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) برگزار شد .
کد خبر: ۹۱۹۶۶۴۳
|
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱

 حجت الاسلام خزایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گتوند گفت اولین بسیج توسط پیامبران و امامان بود و اعلام بسیج عمومی توسط منادیان حق انجام شد .

وی ادامه داد ما باید یاوران دین خدا و رسول خدا باشیم چون انبیا الهی مردم را بسیج کردند تا در جهت ترویج حق تلاش کنند .

ایشان افزودند؛جلوی حقیقت را نمی توان گرفت لذا مردم فهیم ایران علیه طاغوت انقلاب کردند و حکومت اسلامی تشکیل دادند و این اقدام مردم باعث شد تا دستور تشکیل بسیج مستضعفین توسط امام صادر شود و این نهاد مقدس قبل از شروع جنگ تحمیلی تشکیل شد .

وی ادامه داد بسیج مستضعفین یک فکر است فکر بسیجی یعنی کونو انصار الله ... یعنی در همه عرصه ها اون کاری انجام می شود که برای رضای خدا باشد مثلا از خودگذشتگی و ایثار و شهادت .

ایشان اظهار کردند جنگی علیه ما تحمیل شد در زمانی که هیچ سلاح و تجهیزاتی نظامی نداشتیم ولی چیزی داشتیم که هیچ ارتشی ندارد ان هم فکر بسیجی و ایمان خالص بود رمز پیروزی و عزت ما همین روحیه بسیجی و شهادت طلبی و ایمان راسخ به الله بود و باید از این بابت خدا را شکر کرد و به ان بالید چرا که این احساس حسینی باعث شده که همراه حق و حقیقت باشیم و با ظالم و کفر در تضاد باشیم و این وجه تمایز ما با سایر کشورهای جهان شده و دلیل فشار بر ما همین روحیه و تفکر است .

 از دیگر برنامه های این مراسم خاطره گویی برادر رزمنده و اولین فرمانده پایگاه شهید استادیان جناب اقای حاج ضامن مرادی و شعر خوانی توسط برادر جانباز و شاعر آئینی شهرستان گتوند اردشیر زاهدی و در پایان برنامه سفره شام ساده ای که سفره جبهه خوانده شد پهن شد و از حاضرین با سیب و تخم مرغ آب پز به یاد ایام جبهه پذیرایی شد و ثواب این شام ساده با قرائت فاتحه تقدیم به روح شهدای عزیز پایگاه و شهرستان گردید .

ارسال نظرات
پر بیننده ها