خبرهای داغ:
نشستی صمیمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز ، امام جمعه هندیجان ، فرمانده ناحیه سپاه و جمعی از بزرگان و سران عشایر ،طوایف و معتمدین و تعدادی از مسئولان محلی و بسیجیان در سالن خلیج فارس هندیجان با شکوه خاصی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۶۶۴۵
|
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب در حاشیه مراسم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیح در هندیجان اظهار کرد : بزرگان و سران طوایف در دوران شکوهمند انقلاب اسلامی ایران همواره پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب و شهدا هستند که همه ماها به این بزرگواران افتخار می کنیم .

وی افزود : نشست صمیمی بسیج با بزرگان و سران طوایف و معتمدین با دعوت از نماینده ولی فقیه در استان در راستای برنامه های هفته بسیج بوده که برای ایجاد همدلی و همراهی بیشتر با بسیج و آگاهی از رویدادهابرگزار شد.

 

وی بابیان همراهی طوایف هندیجان در کارهای خدمات رسانی و کمک رسانی گفت: در ایام کمک رسانی به سیل زدگان استان ، طوایف هندیجان همکاری خوبی داشتند و همچنین از موارد مهم خدمات رسانی شایسته در دوران هشت ساله دفاع مقدس بود که طوایف نقش تاثیر گذاری داشتند و همچنان اینگونه کارهای خداپسندانه و انقلابی با جدیت ادامه دارد.

 

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : از حضور ارزشمند نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، امام جمعه و جمعی از بزرگان و سران عشایر و طوایف و معتمدین در این نشست صمیمی به شایستگی تقدیر و تشکر می شود و اینگونه برنامه ها با افتخار ادامه خواهد داشت .

 

درادامه نشست ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید موسوی فرد از اینکه در این جمع خوب و تاثیر گذار حضور داشته ابراز رضایتمندی کرد و عشایر و طوایف را پشتیبان صدیق ولایت فقیه، رهبری و انقلاب دانست و اظهار داشت : در تمام صحنه های حساس انقلاب طوایف و عشایر با حضور فعال خودشان همواره در راه دفاع از اسلام و کشور در مقابل دشمنان ایستادگی و مبارزه دارند که جای تقدیر دارد.

 

در پایان این نشست قطعنامه ایی برای تجدید میثاقی دوباره با آرمان ها و اهداف انقلاب و آرمان های امام راحل و شهدا قرائت واز سوی بزرگان و سران عشایر و طوایف مختلف هندیجان و معتمدین تکبیر گویان مورد تایید قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها