مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد خبر داد:
مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد گفت: از ۲۵ آبان ماه تا ۹ آذرماه سال جاری ۵۰ پرونده گران فروشی واحد‌های صنفی یزد به ارزش تقریبی ۴۴۴ میلیون ریال تشکیل شده است.
کد خبر: ۹۱۹۶۶۴۹
|
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، محسن مظفری‌زاده، با اشاره به تشدید بازرسی‌ها و نظارت بر بازار در پی افزایش قیمت بنزین گفت: طی بازرسی‌هایی که از 25 آبان ماه تا 9 آذرماه سال جاری در سطح بازار به خصوص برای کالاهای اساسی انجام شده است 300 پرونده تخلف واحد صنفی به ارزش ریالی یک میلیارد و 110 میلیون و 500 هزار تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت چهار هزار و 800 بازرسی در سطح بازار یزد انجام گرفته است، افزود: جز در میوه و سبزیجات که به دلیل سرمازدگی و افزایش تقاضا با افزایش قیمت مواجه بوده‌ایم هیچ گونه افزایش قیمتی در دیگر کالاها در بازار نداشتیم و با هر گونه افزایش قیمت به صورت جدی برخورد خواهد شد.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد با بیان اینکه گران فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور صورتحساب در صدر تخلفات واحدهای صنفی یزد قرار دارند، عنوان کرد: در این مدت 50 پرونده گران فروشی به ارزش تقریبی 444 میلیون ریال تشکیل شده است.
یزدرسا/

مظفری‌زاده افزود: لبنیات با 72 پرونده به ارزش ریالی 11 میلیون و 700 هزار، شیرینی و خواربار به ارزش 23 میلیون ریال، رستوران و اغذیه 23 پرونده و طواف ومیداندار 17 پرونده از واحدهای صنفی بوده‌اند که بیشترین تخلف را داشته‌اند.

وی با بیان اینکه در این مدت 166 مورد شکایت مردمی به صورت تلفنی حضوری و کتبی در ستاد خبری اتاق اصناف به ثبت رسیده است، گفت: 20 گشت مشترک نیز تقریبا در این 15 روز با اتحادیه‌های صنفی، تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت معدن تجارت و ... بر سطح بازار انجام شده است.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد با بیان اینکه 15 تیم بازرسی کار نظارت بر بازار را بر عهده دارند، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف را با شماره 36291719 ستاد خبری اتاق اصناف و یا سامانه 124 سازمان صنعت معدن تجارت گزارش کنند تا بازرسان در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.


ارسال نظرات