فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب در گفتگو با بسیج مطرح کرد:

ایمان واعتقاد،رمزایستادگی بسیجیان دربرابردشمن/محرومیت زدایی و خدمت به مردم اولویت اول بسیجیان خنداب

سرهنگ مهدی گفت:بسیج یک نهاد انقلابی و برگرفته از متن مردم است که با هدف دفاع همه جانبه از دستاورده های انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در ۵آذر ۵۸ شکل گرفت.
کد خبر: ۹۱۹۶۶۷۸
|
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خنداب؛سرهنگ پاسدار علی رضا مهدی ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب در گفتگو با بسیج گفت:  خدمت رسانی هر چه بیشتر و بهتر به آحاد ملت ایران در راستای دستیابی به اهداف عالی انقلاب اسلامی از جمله اقدامات و برنامه های بسیج است

مهدی با اشاره به اینکه شجره طیبه بسیج در طول عمر با برکت خود خدمات زیادی در عرصه های فرهنگی ، اقتصادی ، محرومیت زدایی داشته است اظهار کرد: بسیج امروز به سدی محکم در مقابل تهدیدات داخلی و خارج تبدیل شده است.

وی تصریح کرد:بسیج یک نهاد انقلابی و برگرفته از متن مردم است که با هدف دفاع همه جانبه از دستاورده های انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در ۵آذر ۵۸ شکل گرفت.

مهدی گفت: بسیج میراث امام راحل است و با گذشت چهل سال از فرمان تشکیل بسیج، این شجره طیبه با اقتدار و باصلابت همه گذرگاه های سخت نظام را با سربلندی پشت سر گذاشته است.

وی در ادامه بیان کرد: امروز تجربه موفق بسیج در کشور ما الگوی تمام عیار برای کشورهای منطقه بدل شده است و این موضوع به برکت مجاهدتهای میلیون ها بسیجی مخلص است

فرمانده ناحیه خنداب بااشاره به خدمات شبانه روزی بسیجیان جهادی درخنداب گفت:بسیجیان این شهرستان بابرنامه ریزی های انجام شده اقدامات چشمگیری در حوزه های محرومیت زدایی، حفظ امنیت،تحقق شعارسال درراستای رونق تولید انجام داده اند که بی شک این گوشه ای از ثمرات این شجره طیبه خواهدبود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات