حسین رجبی گفت:دشمن به دنبال سوء استفاده از ضعفها و بی تدبیری هاست یک بی تدبیری ممکن است خسارت سنگینی به کشور وارد کند اگر عنایت خدا ،درایت مقام معظم رهبری و حضورو هوشیاری ملت ایران نبود.ممکن بود وضعیت ما مناسب نباشد.
کد خبر: ۹۱۹۶۷۱۵
|
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خنداب؛معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه سپاه روح الله در جمع بسیجیان شهرستان خنداب بسیج را مجموعه ای از انسانهای دلسوز که برای پیشرفت کشورشان تلاش می کنند دانست و گفت: رهبرمعظم انقلاب می قرماید :"هر کس دلش به حال این کشور بسوزد در هر جایی که باشد بسیجی است"

وی در ادامه گفت: محل تبلور حضور بسیج در دفاع مقدس بود جایی که برای اولین بار در دنیا روش و شیوه استفاده از نیروهای مردمی در بین نیروهای نظامی عملی شد .امروز هر جا روحیه بسیجی هست ، موفقیت هم در کنار آن ایجاد شده است .
وی بیان کرد:هر کشوری اگر میخواهد پیشرفت کند باید تفکر کار خالصانه و دلسوزانه بسیج را باید توسعه دهد. برای بسیجییان همین افتخار کافی است که امام بسیجیان گفتند:" از خدا میخواهم مرا با بسیجیانم محشور گرداند ".

رجبی قدرت ایران را دلیل عصبانیت آمریکا عنوان کرد و افزود: آمریکایی ها به دلیل قدرت ایران عصبانی هستند وبه دنبال طراحی فتنه و فتنه انگیزی در ایرا ن هستند.امروز امریکایی ها جنگ نوع جدیدی به نام جنگهای نسل سوم را شروع کرده اند،جنگ های نسل سوم جنگهای داخلی در داخل کشورهای مخالف امریکاست در هر کشوری سوژه ای پیدا می کنند و مخالفین آن را آموزش می دهند و به جان دولت مستقر می اندازند و ضد امریکایی ها مقصر حساب می شوند.

وی کشته سازی برای تحریک افکار عمومی ، دو قطبی سازی ،رودررو قرار دادن ملتها ،بی ثبات کردن دولتهای مستقر ،خشونت ، منحرف کردن اعتراضات، استفاده از اراذل و اوباش و اشرار و ساماندهی نیروها از طریق فضای مجازی را از ویژگی های جنگها نسل سوم آمریکایی ها عنوان کرد.

رجبی در ادامه گفت :دشمن به دنبال سوء استفاده از ضعفها و بی تدبیری هاست یک بی تدبیری ممکن است خسارت سنگینی به کشور وارد کند اگر عنایت خدا ،درایت مقام معظم رهبری و حضورو هوشیاری ملت ایران نبود.ممکن بود وضعیت ما مناسب نباشد.

وی در خصوص گرانی بنزین گفت:مصرف انرژی ما در دنیا نا متعارف است و چهار برابر میانگین دنیا و بیشتر از تولید داخلی خودمان انرژی مصرف می کنیم این جراحی باید حساب شده و دقیق اجرا می شد اما در بدترین زمان و به بدترین شکل ممکن اجرا شد ،بدون اینکه نظر کارشناسان را در نظر بگیرند و برای مردم شفاف سازی کنند.

رجبی به دلایل حمایت رهبر از این طرح اشاره کرد و گفت:مقام معظم رهبری امنیت را بر آشوب ترجیح دادند و از اصل مشورت دفاع کردند. از افراد حمایت نکردند بلکه برای حفظ اقتدار حکومت از یک تصمیم حمایت کردند که جلو رخنه به درون نظام گرفته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات