خبرهای داغ:
نویسنده کتاب‌های ارزشی «شبی که ماه کامل شد» و «خداحافظ سالار» گفت: پروژه تدوین تاریخ انقلاب و دایره­المعارف مصور دفاع مقدس در همدان اقدامی فرا سازمانی است.
کد خبر: ۹۱۹۶۷۴۰
|
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵

تدوین تاریخ انقلاب و دایره­المعارف مصور دفاع مقدس در همدان اقدامی فرا سازمانی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمید حسام در جلسه مشترک حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و حوزه هنری استان همدان اظهار داشت: شیوه­نامه ارائه شده از سوی مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت مرکز مطالعات و تحقیقات فرهنگ و ادب پایداری حوزه هنری کشور بسیار علمی، دقیق و فراگیر است.

وی افزود: شیوه‌نامه استاد کمری به دنبال شناخت­نامه انقلاب در بازه زمانی قبل انقلاب تا ورود آزادگان در همدان است که لازمه آن جمع­آوری اسناد مختلف از ارگان‌ها، نهادها و شخصیت‌ها است.

نویسنده کتاب‌های ارزشی «شبی که ماه کامل شد» و «خداحافظ سالار» پروژه تدوین تاریخ انقلاب و دایره­المعارف مصور دفاع مقدس در همدان را اقدامی فرا سازمانی دانست و افزود: اداره کل حفظ آثار  و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در دو دهه گذشته در جمع‌آوری اسناد ارزشمند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس عملکرد قوی داشته است.

وی ادامه داد: حوزه هنری همدان نیز با دارا بودن قدرت کارشناسی بالا،  تخصص در چاپ کتب با کیفیت، برگزاری جلسات رونمایی و معرفی کتاب، می‌تواند در به نتیجه رسیدن فعالیت­های بنیاد نقش کلیدی ایفا کند.

گفتنی است؛ این برنامه با حضور شخصیت هایی چون علی مساوات، محسن صیفی کار، تیمور آقامحمدی، ابوالفتح مومن، خلیل الهی تبار ، حامد زمان میر آبادی و ... برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات