خبرهای داغ:
به همت حوزه بسیج مساجد و محلات علی (ع) شاهرود، جشن چهل سالگی بسیج با حضور فرمانده سپاه استان و مسئولین شهرستان و خانواده بسیجیان این حوزه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۶۷۴۲
|
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت چهل سالگی بسیج و به همت حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع)، جشن چهل سالگی بسیج با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولین ادارات و ارگان هاو فرماندهان و خانواده‌های بسیجیان این حوزه در سالن اجتماعات شرکت البرز شرقی شاهرود برگزار شد.
در این مراسم که با اجرای برنامه‌های متنوع از جمله اجرای سرود، نمایش، شعرخوانی همراه بود سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم به خیرمقدم پرداخت.
در این مراسم سرهنگ پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان نیز در سخنانی کوتاه از دست اندرکاران برگزاری این مراسم تقدیر کرد و از بسیجیان خواست بر بصیرت و هوشیاری خود در برابر تهدیدات دشمنان بیفزایند.
در پایان با حضور فرمانده سپاه استان، فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه، مسئول عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار و مدیرکل مسکن و شهرسازی شرق استان از امام جمعه شاهرود، علیرضا ابراهیمیان کارآفرین نمونه استان و سرهنگ غفاری فرمانده تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان به عنوان بسیجیان نمونه شهرستان تقدیر شد.
سرهنگ غفاری نیز در سخنانی کوتاه با بیان اینکه به بسیجی بودن خود افتخار می‌کند بر تداوم این راه تاکید کرد.
بریدن کیک چهل سالگی بسیج پایان بخش این جشن بود که فرمانده سپاه استان سمنان انجام داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها