مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری خراسان رضوی:
مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: در حوزه آسیب‌های اجتماعی همه باید دست در دست هم بدهیم تا اتفاقات خوبی را شاهد باشیم، لذا در حال حاضر شرایط خوبی در بحث آسیب‌های اجتماعی نداریم وباید تغییر پیدا کند.
کد خبر: ۹۱۹۶۷۴۶
|
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سید حمید موسوی که در بردسکن اظهار داشت: هرچه قدر در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی بتوانیم قدم برداریم و یک مورد از آسیب‌ها را کاهش دهیم، کار بسیار بزرگی را انجام داده ایم.
 
وی با بیان اینکه در استان خراسان رضوی ۱۰۰۰ تشکل مردمی فعال میباشند، افزود: در حوزه سازمان‌های مردم نهاد شاهد رشد کیفی و نه کیفی باشیم که در همین راستا در سطح استان خراسان رضوی تشکل‌های مردم نهاد در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی بصورت بین المللی نیز فعال هستند.
 
موسوی گفت: در حوزه برنامه ریزی، گام دوم انقلاب منشور همه ما است و باید ۴۰ سال آینده ما متفاوت با ۴۰ سال گذشته باشد. مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه متعقدیم کتابخوانی و با کتابخانه متفاوت است و باید در جامعه و کشور کتابخوان داشته باشیم، اظهارداشت: از ۱۷۰ محله خراسان رضوی ۶۶ محله حاشیه نشین در مشهد میباشد که در کشور رتبه دوم را داریم. وی معظل حاشیه نشینی را مهاجرت بی منطق که ناشی از مشکلات اقتصادی و مالی، بیکاری و طلاق دانست.
 
مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری خراسان رضوی همچنین یکی از وظایف معین‌های اقتصادی را در حوزه فرهنگی ذکر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها