حسین کریمی پس از ده سال فعالیت مستمر و تمرین‌های سخت و پیچیده، با شکست حریفان خود در مسابقات انتخابی تیم ملی، موفق به کسب جواز ورود به تیم ملی کوراش کشور شد.
کد خبر: ۹۱۹۶۷۴۹
|
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
حسین کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ ضمن تایید صحت خبری مبنی بر دعوت وی به تیم ملی کوراش کشور اظهار کرد: از سن ۲۰ سالگی ورزش کشتی را به صورت جدی آغاز کرده و امسال دهمین سالی است که تحت نظارت مربیان زبده و پرتلاش درگز و مشهد مشغول به فعالیت در رشته تاتار کوراش هستم.

وی گفت: در این مدت در مسابقات زیادی شرکت کرده و به همت مربیان و تلاش‌های شبانه روزی خود موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ بسیاری شده بودم، اما این مسابقه ارزش و اهمیت بالاتری داشت.

این جوان درگزی تبیین کرد: با شرکت در مسابقه انتخابی تیم ملی کوراش که حقیقتا نسبت به تمام مسابقات قبلی سخت‌تر بود و در سطح بالاتری قرار داشت توانستم با شکست حریفان خود مقام دومی را از آن خود کرده و مجوز ورود به تیم ملی کشور را دریافت کنم.

کریمی ضمن تشکر از تمامی کسانی که در موفقیت او نقش داشتند عنوان کرد: تلاش می‌کنم به این موفقیت بسنده نکرده و بتوانم به مقام‌ها و جایگاه‌های بالاتری دست پیدا کنم و باعث درخشش نام شهرستان درگز در سراسر کشور شوم.

وی افزود: توصیه من به جوان‌ها این است که ورزش را به صورت مرتب پیگیری کنند چرا که ورزش در حفظ سلامت و تناسب جسمانی افراد بسیار مهم است، اما در وضعیت فعلی نمی‌توان به ورزش به چشم یک شغل یا منبع درآمد نگاه کرد و فرد ورزشکار حتما باید شغلی برای خود داشته باشد.

عضو تیم ملی کوراش کشور در پایان تصریح کرد: امیدوارم که تیم ملی بتواند هزینه‌های شرکت در اردو و مسابقات را برای ما تامین کند، در غیر اینصورت مشکلات اقتصادی اجازه شرکت در برنامه‌های تیم ملی را به من نخواهند داد و احتمالا مجبور می‌شوم از حضور در برنامه‌ها انصراف دهم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها