فرمانده سپاه گیلان گفت: راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی کشور است که ما را در برابر تهاجم دشمن بیمه می‌کند و ما از خاطرات رزمندگان می‌توانیم بسیار استفاده کنیم به شرط آنکه این خاطرات را بدون کم و زیاد کردن به مردم انتقال دهیم.
کد خبر: ۹۱۹۶۷۶۵
|
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار پاسدار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در جلسه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در رشت اظهار داشت: دفاع مقدس گنج بی‌پایانی است که اگر درباره جوانب مختلف آن کار کنیم انقلاب تا سال‌های سال بیمه می‌شود.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان راهیان نور را موضوعی بسیار مهم خواند و گفت: راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی کشور است که ما را در برابر تهاجم دشمن بیمه می‌کند و ما از خاطرات رزمندگان می‌توانیم بسیار استفاده کنیم به شرط آنکه این خاطرات را بدون کم و زیاد کردن به مردم انتقال دهیم.

وی با اشاره به خاطراتی از رزمندگان در دوران دفاع مقدس بیان داشت: ما در اواخر جنگ به‌وضوح تغییر حالات رزمندگانی همچون شهید خوش‌سیرت را مشاهده می‌کردیم که برخلاف انسان‌های معمولی سجده‌های طولانی می‌کردند و این عبادت حاصل تربیت در دفاع مقدس است.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه با دورنگی و ریاکاری بسیاری از فرصت‌ها را از دست خواهیم داد خاطرنشان کرد: سال گذشته 19 هزار و 276 نفر که عمدتاً جوان بودند را به راهیان نور بردیم که 10 هزار نفر از آنها متعلق به آموزش و پروش گیلان بودند و بزرگترین اردوی کاروان راهیان نور در کشور نیز به گیلان تعلق دارد.

وی با اشاره به اینکه امسال تاکنون 5 هزار و 600 نفر را به اردوی راهیان نور اعزام کردیم گفت: بیش از 3 هزار نفر از این افراد با کمک آموزش و پرورش گیلان ساماندهی شدند و از استاندار می‌خواهیم که شرایط اعزام کارکنان ادارات به راهیان نور توسط خودروهای ساماندهی شده توسط همان ادارات را فراهم کنند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اوضاع اقتصادی نامناسب و مشکلات تأمین اعتبارات در کل کشور افزود: چندین چادر در جنوب برای اسکان گیلانیان در مناطق عملیاتی وجود دارد و از همه ادارات و نهادها می‌خواهیم که در زمینه اعزام کارکنان خود به راهیان نور و مناطق عملیاتی به ما کمک کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات